Publicat 07 Ian 2021 | Reactualizat 04 Feb 2021 | Expiră 07 Feb 2021

Team Leader Call Center Cluj si Craiova

2 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

-Experienta in managementul unei echipe, minim 2 ani

-Experienta in managementul canalelor altrenative (chat/ whatsapp) – reprezinta un avantaj

-Abilitati analitice si de structurare a informatiei

-Orientat catre detalii si oferirea de solutii

-Personalitate creativa si proactiva, inovativ si orientat catre clienti

-Abilitati excelente de comunicare verbala si in scris

-Absolvent studii superioare

-Bune cunostinte de engleza & utilizare calculator

Descrierea jobului

-Monitorizezi, coordonezi și dezvolți echipa din subordine, astfel încat să asiguri buna funcţionare a activităţii de call center;

-Te asiguri că solicitările clienților sunt tratate într-o manieră profesionistă și soluționate în cel mai scurt timp posibil și în conformitate cu standardele companiei;

-Ești implicat în proiecte inter și intra departamentale cu rol în dezvoltarea și eficientizarea activității de call center;

-Organizezi întâlniri periodice cu echipa, stabilești priorităti și termene limită, adaptezi planurile dacă este cazul;

-Întocmești și actualizezi rapoarte conform ariei de activitate și orice alte rapoarte solicitate de managerul direct;

-Stabilești obiective SMART și urmăresti periodic (în funcție de specificul activității) realizarea acestora, oferi feedback și faci coaching;

-Monitorizezi procesul de analiză periodică a performanței pentru angajații din aria de coordonare, asigurându-te că se desfășoară în standardele de calitate stabilite la nivel de companie;

-Oferi suport operațional operatorilor pentru buna desfășurare a activității din Call Center;

-Oferi suport altor departamente, pe probleme care țin de activitatea de call center.

Descrierea companiei

Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească, prin calitatea serviciilor oferite și prin grija permanentă, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri. Astăzi, la 23 de ani de la înființare, REGINA MARIA înseamnă spitale și maternități recunoscute și acreditate internațional, policlinici multidisciplinare, centre de excelență în tratarea celor mai complicate patologii, laborator de analize cu eticheta Roche Diagnostic și cu o rețea de peste 30 de puncte de recoltare, centre de imagistică dotate cu echipamente de ultimă generație, centre de training pentru medici, o academie pentru asistenții medicali debutanți, precum și primul program integrat de chirurgie minim invazivă și robotică din România. REGINA MARIA, în câteva cifre: peste 180 de clinici partenere în toată țara, peste 22.000 de nașteri, peste 2.200.000 de pacienți tratați, peste 430.000 de abonamente medicale corporate și aproximativ 5500 de angajați și medici colaboratori.

Expirat
Team Leader Call Center Cluj si Craiova  -  Regina Maria

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close