TALENT DEVELOPMENT MANAGER ANA PAN & ANA BAKING CO.

ANA PAN SA - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Cautam un coleg care sa aiba:

Experienta in talent management de minim cinci ani
Experienta ca si coordonator de departament Resurse Umane, cu focus pe recrutare si/sau dezvoltare organizationala
Experienta in coordonarea unei echipe
Ideal absolvent al unui masterat cu profil Resurse Umane, Psihologie sau Economic
Empatic, bun coleg de echipa, sociabil, diplomat

Cum ne dorim sa fie:

Ambitios, cu initiativa
Dornic sa se dezvolte si sa isi imbunatateasca activitatea constant
Organizat, analitic si bine structurat
Fin psiholog si strateg, sa poata defini modalitatea de recrutare axata pe interviu de personalitate si inteligenta
Asertiv, relationand bine cu multiplele departamente Ana Pan si sefii de departament, toti cu nevoi diferite
Sa fie motivat de provocari si sa gaseasca solutii inovative
Energic, antreprenorial, mereu cautand rezolvarea de probleme mai dificile
Creativ, gasind solutii out of the box in a trece peste anumite obstacole
Onest in relatiile cu colegii si cu managerii;

Descrierea jobului

Defineste strategia departamentului de Talent (HR) din punct de vedere recrutare si employer branding, onboarding, dezvoltare si engagement al colectivului Ana Pan si Ana Baking Co.
Stabileste impreuna cu managerii de departament nevoia de recrutare in functie de buget si de strategia companiei
Defineste profilele candidatilor ideali pentru fiecare departament in parte, modalitatea de recrutare a lor si participa activ la sourcing-ul acestora pe piata cat si in interviuri, alaturi de colegii din departamentele vizate
Coordoneaza implementarea unui proces de integrare (onboarding) eficient atat al noilor colegi, cat si al celor care se transfera intre departamente
Defineste strategia de Compensatii si Beneficii in concordanta cu bugetul companiei si urmareste implementarea acesteia si a indicatorilor stabiliti
Construieste si implementeaza campanii de Employer Branding alaturi de departamentul de Marketing, pentru promovarea brandului Ana Pan pe piata si imbunatatirea calitatii aplicantilor
Stabileste si implementeaza strategia de comunicare interna cu ajutorul departamentului de Marketing si a sistemelor informatice existente
Centralizeaza nevoile de dezvoltare din procesul de evaluare si interactioneaza cu departamentele interne pentru alcatuirea planului de training anual si asigura implementarea acestuia intr-o modalitate eficienta
Sustine managerii si colegii interesati in dezvoltare prin organizarea de programe customizate de coaching si invatare, in acord cu obiectivele de business
Contribuie la dezvoltarea unui climat intern de colaborare, pasiune si perseverenta, atat in cadrul echipelor, cat si intre echipele de business
Organizeaza prezentari si rapoarte pentru management si colegi pentru o mai buna intelegere si implementare a proceselor de resurse umane
Identifica si sustine programe si proiecte de engagement intern al colectivului

Descrierea companiei

Fondata in 1990, Ana Pan este un reper in domeniul bakery-coffee shop din Bucuresti, avand acum o retea de peste 15 magazine sub brandurile Ana Pan si Ana Baking Co., carora li se alatura shopul online anapan.ro.
Suntem in plin proces de reinventare in ultimii ani, atat prin prisma dezvoltarii de concepte noi de food, cat si operational unde am introdus noi tehnici de management si Kaizen in cadrul companiei. In 2016 am fost votati printre “cele mai inovatoare companii din Romania” de Business Magazin si Ziarul Financiar.

Planul pentru anii urmatori este de a continua transformarea companiei intr-un centru de excelenta operationala si de a ne extinde in alte mari centre urbane din Romania cat si din strainatate.

Suntem o echipa frumoasa, tanara si pasionata de tot ceea ce este bun si frumos. Cautam oameni buni, onesti si muncitori, la fel de pasionati de a crea produse si experiente excelente.

Rolul Managerului de Talent este coordonarea departamentului de recrutare si dezvoltare talent cu focus pe recrutarea de noi colegi, definirea directiei de employer branding si implementarea acesteia.

Totodata, o alta zona de focus este dezvoltarea colectivului existent prin programe customizate de training si dezvoltare personala, cat si definirea strategiei de compensatii si beneficii. Echipa de Talent este momentan formata din trei persoane.

Publicat 13 mai 2022 Expiră 12 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.