Publicat 22 Iun 2020 | Reactualizat 29 Iun 2020 | Expiră 22 Iul 2020

System Helpdesk Team Leader (Arad)

1 post

Candidatul ideal

Knowledge/Experience Requirements:

  • qualified in IT or in a business related discipline which must include specific studies in relation to Information Technology;
  • a minimum of 5 years experience in IT filed (Hardware, Networking, Microsoft based operating Systems, Active Directory);
  • high level of English (both written and spoken) and Italian is a plus;
  • excellent telephone manner and language communication skills;
  • ability to take a leadership role in IT incident escalations;
  • ability to provide leadership in customer service and customer communication on behalf of the IT Helpdesk Team;
  • target focussed and results driven;
  • strong business understanding and focus;
  • demonstrated conflict management and resolution experience;
  • self-motivated, with strong ability to work both;
  • independently and with teams and managers as appropriate;
  • seeks the best outcomes for the business and all customers.

Descrierea jobului

Responsabilities:

  • report to senior IT manager on any issue that could significantly impact the business;
  • manage the Helpdesk Service and staff and provide 1st level technical support (Arad + Oradea headquarters);
  • mentor staff and improve the capabilities and usefulness of Helpdesk Team (training, supervision, appraisal, administrative tasks);
  • ensure staff takes ownership of user problems and guarantees proactiveness when dealing with user issues;
  • act as an escalation point for outstanding queries;
  • maintain a log of any software or hardware problems detected;
  • ensure knowledge and documentation on management systems are kept up to date;
  • arrange for external technical support where problems cannot be resolved in house;
  • work and collaborate with the managers of other departments and attend board meetings.
Offer:
  • performance bonus;
  • private health card;
  • free Italian courses;
  • team building;
  • possible training with IT specialists from italian headquarter;
  • continous development opportunities;
  • opportunity to be part of a rapidly expanding organization.

Cod job: rl6h-1n76tbx

Descrierea companiei

Ca şi membru al holdingului Gruppo MutuiOnline S.p.A. din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci şi instituţii financiare din Italia, respectiv din Belgia. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare şi de consum personal, a poliţelor de asigurare de viaţă, casă, auto şi moto, dar şi alte servicii, cum ar fi compararea online de preţuri pentru articole vândute în peste 2700 de magazine.

Pentru prelucrarea dosarelor clienţilor, se utilizează un sistem de gestionare a documentaţiei digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate şi analizate, iar comunicările şi informaţiile aferente acestora sunt inserate în baza de date.

În acest context şi în urma unei formări adecvate, peste 400 de angajaţi FinProm găzduiţi în cadrul unui birou de 2.200 mp, oferă servicii specializate de prelucrare şi gestionare a dosarelor la standarde înalte, dând dovadă de profesionalism şi dezvoltare continuă. După o experiență de 11 ani în Arad, FinProm a deschis un nou punct de lucru în Oradea!

System Helpdesk Team Leader (Arad)  -  Finprom

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close