SYSADMIN

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Studii
Salariu 2500 - 4000 RON
Limbă străină
Industrii
Permis conducere

Candidatul Ideal

COMPETENTE SOFTWARE
Utilizare, instalare, administrare si solutionare probleme de Windows si Mac OS;
Administrare platforma Microsoft365;
Administrare infrastructuri bazate pe Active Directory;
Administrare retele;
Administrare de baza servere si echipamente de retea (mail, web, database, firewall);
Configurare, gestionare periferice la sediul clientului sau la birou;
Helpdesk si training utilizatori.

NETWORKING
Cunoastearea principiilor de functionare a unei retele de calculatoare (clase IP publice/private, arhitectura TCP, topologii de retea, echipamente retea: router, switch, ap), firewall);
Configurarea si administrarea echipamentelor de retea wired si wireless;
Configurarea si administrarea echipamentelor firewall.

PRINTING
Montarea, configurarea si administrarea imprimantelor prin USB, cablu retea sau wireless;
Configurarea scanerului (scan to folder, scan to mail);
Utilizarea softurilor de tip OCR;
Troubleshooting probleme functionarea imprimante (toner, cilindru, cuptor etc.)

COMPETENTE DE LUCRU IN ECHIPA SI SOFT SKILLS
Capacitate de prioritizare a activitatilor zilnice si lucru contra timp;
Ticketing pentru prioritizarea activitatii;
Urmarire proceduri de lucru pentu activitati complexe;
Imbunatateste si mentine actualizata documentatia tehnica;
Asigura transmiterea corecta a cererilor din partea clientilor echipei si propune solutii;
Colaboreaza cu ceilalti membri ai echipei pentru a asigura servirea clientului la cel mai inalt standard.
Participa la atingerea obiectivelor calitative / cantitative stabilite pentru intreaga echipa.
Participa la intalniri de interes comun pentru echipa, organizate periodic.
Raporteaza supervizorului atat progresul, cat si problemele aparute.
Ofera sugestii cu privire la imbunatatirea serviciilor oferite si a proceselor de munca si participa la proiecte in echipa.
Impartaseste cu ceilalti membri ai echipei practici si procedee agreate si cunostinte legate de proiect.
Se perfectioneaza in mod continuu (abilitati de comunicare si cunostinte tehnice sau specifice proiectului)

Vor fi apreciate in mod deosebit:
Experienta si/sau certificari in administrarea serverelor Linux si/sau Windows
Experienta si/sau certificari in administrarea echipamentelor de retea CISCO, FORTINET, BARRACUDA
Experienta si/sau certificari in administrarea serverelor virtuale
Responsabilitate
Rezistenta la stres, lucrul sub presiune, respectarea termenelor
Lucrul in echipa
Experienta in domeniul acordarii de suport (help desk)
Atentie la detalii
Buna organizare a timpului
Atitudine pozitiva
Dorinta si capacitatea de a asimila cunostinte noi
Dorinta de perfectionare si promovare
Initiativa

Descrierea jobului

Asigurarea de suport tehnic level 1 si 2:
Analizarea si rezolvarea problemelor software si hardware ale infrastructurilor si statiilor de lucru ale clientilor.
Task-uri de rutina in administrarea retelelor locale in concordanta cu procedurile si standardele interne.
Verificare si asigurare incheiere cu succes a procesului de backup automat.
Verificare si scanare statii de lucru clienti.
Raportare problemele si progresul in rezolvarea acestora catre supervizorul direct, inclusiv recomandari pentru eficientizarea serviciilor oferite si a proceselor existente
Prioritizare task-uri in functie de complexitate si impact.

Locatie: Flexibila (40% la sediul firmei si 60% la sediul clientului)
Perioada contractuala: nedeterminat
Se ofera:
Salariu fix net;
Abonament servicii medicale;
Masina de serviciu;
Telefon;
Laptop;
Certificari tehnice;
Bonusuri de performanta; exista niveluri de salarizare in functie de pregatire, experienta si abilitati.

Descrierea companiei

De ce ZENOS?

Suntem integratori – abordam holistic proiectele clientilor nostri si oferim solutii complete, de la A la Z.

Intelegem zona de business si facem partea tehnica sa sustina indeplinirea obiectivelor de business, indiferent de departamentul sau business-unit-ul implicat.

Punem accent pe echipa si felul atent in care alegem resursele din proiect. Fiecare client are un account dedicat cu care tine legatura pe durata colaborarii.

In portfofoliul nostru se regasesc companii aflate in diverse stadii de dezvoltare: de la start-up-uri la companii mature, cu echipe de la 1-5 angajati, pana la echipe cu peste 7-800 de angajati.
Pe cei aflati la inceput de drum ii sustinem in drumul lor spre o dezvoltare corecta, iar pe ceilalti ii ajutam sa securizeze cat mai bine ce au construit de-a lungul timpului si sa automatizeze cat mai multe procese interne astfel incat sa devina cat mai competitivi.

De catre colegi suntem apreciati ca fiind o companie care pune pret pe:
  • seriozitate si profesionalism
  • atitudinea pozitiva
  • libertatea de exprimare
  • flexibilitate
  • respectarea valorilor
  • dezvoltare continua
  • empatie
De catre clienti suntem apreciati ca fiind echipa la care se apeleaza atunci cand:
  • se doreste trecerea de la un freelancer, la o echipa completa care sa degreveze echipa de management si utilizatorii de toate provocarile ce tin de domeniul IT;
  • se doreste externalizarea departamentului IT;
  • devine necesara prezenta unui consultant / strateg externalizat, care sa coordoneze echipa interna de IT in vederea sustinerii obiectivelor de dezvoltare.
ZENOS (Orizont Business Intelligence) face parte dintr-un grup de firme, avand sedii in Bucuresti si Targu Mures.
Alaturi de Electro Orizont, compania-sora din Targu Mures, facem parte din Orizont Grup astfel incat putem asigura acoperire ampla la nivel national. Grupul nostru dispune de o echipa de peste 60 de specialisti.

Ne mandrim cu certificari si parteneriate cu cele mai relevante branduri in domeniu.

Echipa din Bucuresti, din care si tu vei face parte, are o medie de varsta de 35 de ani. La noi vei gasi o echipa unita, cu mentori pregatiti sa te ajute sa cresti si mai mult, sa te dezvolti pe directia tehnica dorita si un mediu de lucru profesionist si relaxat.
Publicat 24 mai 2022 Reactualizat 21 iun. 2022 Expiră 23 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.