Publicat 22 Iul 2021 | Expiră 22 Aug 2021

Support Engineer with English and German/ Italian/ Chinese

5 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

On behalf of our partner, a multinational technology company, that design, develop and sell telecommunications equipment and consumer electronics, we are looking for Support Engineers for their "Electrical Department". Our Client`s mission is to bring digital to every person, home and organization for a fully connected, intelligent word. The Company offers leading Smart PV solutions and will continue to innovate and enable renewable energy to empower each individual, home and organization.
Key Attributes:
- Good customer relationship management skills
- Ability to absorb and then fully communicate technical information and data
- Approachable, adaptable and solution-orientated
- Very organized, reliable and consistent
- Tenacious, Dedicated and Self-sufficient
- Ability to co-operate and work with peoples from different cultures
- Availability to work on shifts if necessary
- Fluency in English and any of the following languages would be an advantage: German, Italian or Chinese.

Qualifications:

- Qualification in an Electrical/Electronic discipline or equivalent (renewable energies, only for English CSE); for other languages than English, the experience in customer support field is requested;
- Be used to work with DC and AC current
- At least 1 year of relevant experience
- Being interested/ motivated to learn more about power electronics.

Required Experience - nice to have:
- Focused customer service background;
- Experience of reading and understanding electrical schematic diagrams and specifications with the ability to pick out and interpret relevant information;
- Good Understanding of PV plant structures, roof top structures;
- Multi-skilled in both the theoretical and practical aspects of electrical work.

Descrierea jobului

Responsibilities:
- Responsible for Hotline support and level 1 engineer support.
- Responsible for SLM and TLM technical support service to customer or partner independently or jointly with a technical support team.
- Onsite support in case of major or critical problems that can not be solved by customer or local subcontractor according to SLA.
- Responsible for handling technical cases on ticket system
- Responsible for Network Upgrade/Swap according to the team planning.
- Responsibilities include but, not limited to: Monitoring, updating Quality analysis and improvement processes.

Offer:
- Motivational salary package and annual performance bonus;
- Gym discounts;
- Private Medical Insurance;
- Paid 4 hours leave per month;
- Flexible work schedule;
- Opportunity to work on shifts;
- Weekly fruit day;
- Opportunity to get certifications (HCNA, HCNP, HCIE) on company`s products;
- Life time learning environment and tools;

Descrierea companiei

Gi Group este unul din liderii europeni in furnizarea serviciilor pentru dezvoltarea pietei muncii, cu expertiza principala in crearea si implementarea solutiilor de munca flexibile. La inceputul anului 2009, a achizitionat pachetul majoritar de actiuni al Barnett McCall Recruitment, adaugand la cei peste 10 ani de experienta ai BMR metode de recrutare inovatoare si expertiza internationala.

Gi Group Staffing Company este o societate comerciala autorizata ca agent de munca temporara (cu sediul din Bucuresti si toate birourile regionale permanente) in condiţiile art. 88 din Codul Muncii, in conformitate cu autorizaţia de funcţionare seria B nr. 0000101/26.06.2009 emisa de Direcţia de Munca, Solidaritate Sociala si Familie Bucureşti, poziţia 171 in Registrul Naţional de Evidenta a Agenţilor de Munca Temporara Autorizaţi Municipiul Bucuresti. Suntem o societate inregistrata ca operator de prelucrare a datelor cu caracter personal si de transfer a datelor cu caracter personal sub nr. 12305. Gi Group are o prezenta în peste 57 de tari din Europa, America, Asia și Africa și este capabil sa servească tot felul de clienți.

Compania are cunoștințe și expertiza puternice în nevoile globale de personal multinational și a implementat soluții (de exemplu, servicii gestionate de site, furnizor principal, centru de evaluare), divizii specializate și echipe dedicate locale și internaționale. Gi Group își propune sa contribuie prin serviciile sale, ca jucător cheie la evolutia pietei si sa sublinieze valearea personala și sociala a muncii. Prin urmare, activitatea fiecarei companii individuale din grup se bazează pe un set de valori în concordanta cu abordarea Gi Group fata de piața muncii și societatea civila în care își desfășoară activitatea. Compania crede în colaborare, pasiune, durabilitate și responsabilitate.

Gi Group se mandreste cu o echipa unita, pasionata de munca pe care o face și dornica sa învețe permanent. Oamenii Gi Group sunt mandri de ceea ce fac și cred cu tarie ca munca lor ar trebui să fie desfasurata întotdeauna în măsura posibilităților lor de a crea valoare pentru oameni și companii, oferindu-le soluții simple și clare.

Gaseste-ti locul de munca în întreaga lume Gi Group!

Expirat
Support Engineer with English and German/ Italian/ Chinese  -  GI GROUP STAFFING COMPANY S.R.L.

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close