Support Engineer - Advanced Capabilities Advocate WFH

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Strong communication skills – verbal and written;
  • At least one year of Customer Service experience;
  • Demonstrated passion for excellence with respect to customer care;
  • Strong critical thinking and decision-making abilities;
  • Detail oriented with a focus on accuracy and completeness;
  • Adaptable in a quickly changing environment
  • Being fluent in English.

Descrierea jobului

For our client, the largest American software producer in the world, with over 90.000 employees in more than 100 countries, we are looking for a Support Engineer - Advanced Capabilities Advocate for 18 months contract to join the team.
  • Providing support to front-line agents and our customers through the use of advanced tools capabilities and policy limitations;
  • Gathering customer and issue information required for resolution;
  • Providing accurate and thorough issue documentation in case notes;
  • Educating the customer where applicable to prevent the need for future contacts;
  • Demonstrating exceptional customer communications (verbal and written) with elements of empathy, active listening, and understanding;
  • Maintaining a balance between company policy and customer benefit in decision making;
  • Evaluating and identifying opportunities to drive process improvements that positively impact the customer’s experience;
  • Provind support varying case types and project work as needed by the business
  • Participating in training of all issue types supported by the ACA Team;
  • Maintaining a high level of productivity to ensure that the team is meeting service level requirements.

Descrierea companiei

Lugera - The People Republic… entuziaști și diferiți! … întotdeauna de ajutor la momentul potrivit! … pricepuți și prompți! … hmm, aproape că uitam: furnizor de servicii integrate de HR întotdeauna cu zâmbetul pe buze!…

Aceasta este, în câteva cuvinte, echipa Lugera din România. Pentru mai multe detalii, vă așteptăm pe site (www.lugera.ro) sau la sediile noastre din țară.

Vă mulțumim pentru încredere :)

În București ne găsiți pe Strada Vulturilor 98, clădirea Grawe, P,1,2,3,4, sector 3.

E-mail: office@lugera.ro

Telefon: +40 (0) 21 3187120, 0800 0800 70.

Prin înregistrarea CV-ului, sunteți de acord ca Grupul de companii Lugera să prelucreze datele dvs. cu caracter personal în scopul recrutării de personal. Potrivit legislației aplicabile, aveți dreptul de a ne solicita accesul la datele dvs. cu caracter personal, rectificarea, restricționarea, ștergerea și portabilitatea acestora, dreptul de a vă opune prelucrării, precum și dreptul de va retrage consimțământul (dacă prelucrarea se efectuează în baza acestui temei), trimițându-ne o cerere la dataprotection@lugera.ro. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către Grupul de companii Lugera puteți găsi pe www.lugera.ro.

Publicat 22 nov. 2021 Expiră 22 dec. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.