Supply Chain Manager

Adecco Romania - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Descrierea jobului

Adecco Resurse Umane recruteaza Supply Chain Manager pentru unul dintre clienti sai, un jucator important in activitatea de retail in Craiova.

Responsabilitati:
  • Raspunde de calitatea si buna desfasurare a serviciilor: alimentare magazin cu marfa, receptionare, livrari;
  • Supervizeaza receptionarea cantitativa si calitativa a produsele livrate de furnizori, in functie de livrarile acestora pentru a corespunde cu avizul de insotire a marfii (sau alt document echivalent, CMR etc.); sesizeaza prin sistemul informatic neregulile constatate;
  • Se asigura ca procedurile menite sa evalueze starea produselor primite (calitate, cantitate, conformitate, prezenta etichetelor pe produs) sunt puse in aplicare;
  • Raspunde de cantitatea si calitatea produselor pentru receptiile procesate prin Scanare;
  • Se asigura ca instructiunile companiei in manipularea produselor (de exemplu: norme de etanseitate, siguranta, transport receptie magazin, regulament) sunt respectate;
  • Verifica organizarea si curatenia zonei de receptionare (de exemplu sortare paleti/deseuri/materiale pentru reciclare);
  • Este responsabil de organizarea produselor in spatiile prevazute pentru livrare clienti interni si/sau externi;
  • Verifica ordinea si curatenia spatiului in care a facut receptia produselor prin gestionarea deseurilor create in urma procesului de receptie si a manipularii produselor;
  • Verifica si se asigura de gestionarea corespunzatoare a comenzilor clientilor pentru produse care nu sunt disponibile in magazine;
  • Este responsabil de zona si de produsele raionului rezervate comenzilor clientilor;
  • Se asigura ca transportul produselor la domiciliul clientului cand acest lucru este solicitat de client se desfasoara in bune conditii;
  • Este responsabil de comunicarea cu firma de transport si de organizarea livrarii;
  • Se asigura ca paletii cu marfuri sunt pregatiti pentru transport;
  • Asigura programarea livrarilor in functie de solicitarile clientilor si disponibilitatea resurselor de transport;
  • Analizeaza rezultatele de gestiune pentru a ghida activitatea echipei sale, urmarind optimizarea fluxurilor si stocurilor;
  • Este responsabil de mentinerea rezervelor (spatiile de depozitare din incinta depozitului magazinului), respectand procedurile, normele de securitate si a calitatii stocurilor si a conditiilor de stocare;
  • Recruteaza, asigura formarea echipei sale, dupa nevoile fiecaruia dintre membrii acesteia;
  • Se asigura ca fiecare dintre colegii sa se simta bine integrat in echipa, avand grija sa integreze si sa dezvolte competentele tuturor in sensul unei autonomii mai mari;
  • Organizeaza munca echipei, dezvolta responsabilitatile fiecarui membru al echipei, delega anumite actiuni, controleaza si valideaza actiunile angajate;
  • Controleaza daca normele sociale si de siguranta sunt respectate,are grija de siguranta bunurilor si a persoanelor in intregul magazine;
  • Raspunde de optimizarea si gestiunea fluxurilor de marfuri pentru intregul magazin in ceea ce priveste costurile, siguranta, rapiditate si optimizare spatiu existent;
  • Realizeaza obiectivele si bugetul sectorului, planifica resurse, urmareste si analizeaza rezultatele economice sectorului
  • logistica de care este responsabil;
  • Planifica obiectivele si bugetul sectorului sau, stabileste mijloacele care vor fi folosite si planifica viitoarele nevoie de
  • resurse;
  • Este responsabil de atingerea obiectivelor elaborate impreuna cu echipa sa, si este responsabil de rezultatele si de mijloacele utilizate pentru a le atinge;
  • Adopta masurile necesare pentru a garanta realizarea de inventare de calitate;
  • Gestioneaza contul de exploatare si cunoaste si aplica diverse metode pentru a asigura rezultate optime;
  • Transmite celorlalti cunostintele sale si participa la formarea noilor colegi.



Cerinte:

-Experienta in management – minim 2 ani;
-Experienta in project management (implementarea de noi procese si optimizarea proceselor existente) – constituie un avantaj;
-Experienta in comert si/sau servicii clienti – constituie un avantaj;
-Experienta in logistica si/sau supply chain – constituie un avantaj.

Descrierea companiei

Grupul Adecco este lider mondial în furnizarea de servicii specializate de resurse umane. Serviciile pe care le oferim vin ca o oglindire a cunoașterii pieței din România și a înțelegerii clare a nevoilor clienților, ca rezultat a 50 de ani în care am acumulat experiență și cunoștințe și în care am implementat tehnici și metode moderne de lucru.
Publicat 25 ian. 2022 Reactualizat 22 feb. 2022 Expiră 24 feb. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.