Publicat 16 Iun 2019 | Expiră 17 Iul 2019

Suport Vânzări (B2B, Soluții Could, CRM)

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Ce căutăm la candidatul ideal?

  • Pasiune. Indiferent ce alegi să faci sau trebuie să faci, fii pasionat de asta! Nimic nu este la fel de important precum pasiunea. Totul se învață!
  • Mentalitate. Când te afli într-o situație dificilă, consider-o ca o provocare. Când întâlnești probleme găsești soluții și treci la acțiune ca să le rezolvi.
  • Persistență și inventivitate. Acest job are nevoie de eficiență, care va fi realizată dacă lucrezi inteligent și implementezi lucrurile învățate.
  • Încredere. Ești o persoană care crede în ea însăși, care intră în fiecare conversație cu o atitudine "can-do" cu scopul de a face o treabă foarte bună.
  • Motivare de rezultate și învățare. Să fii conștient de ceea ce ai făcut bine și de lucrurile care pot fi îmbunătățite. În loc de scuze, să-ți asumi responsabilitatea pentru acțiunile tale. Dornic să înveți și să crești constant.
  • Comunicare. Abilități excelente de comunicare și scriere în limba română, însă și cu engleza te descurci sau vrei să o îmbunătățești.

Descrierea jobului

Care vor fi reposansabilitățile principale?

  • Suport pentru prospecții noștri. Aceasta este responsabilitatea numărul unu, indiferent de situația dată. Vei fi îndrumător pentru proprietarii de afaceri, antreprenori și factori de decizie care au hotărât că vor să știe cum poate MiniCRM să-i ajute să își eficientizeze afacerea.
  • Construiești increderea. Din moment ce vei fi prima persoană care întră în contact cu persoanele care sunt interesate de MiniCRM, ești, în principiu, fața companiei noastre, așadar este foarte important cum comunici cu ele încă de la început și dacă le construiești încrederea în soluția noastră.
  • Identifici provocările companiilor din România. Vei intra în contact cu potențialii noștri clienți după ce și-au creat un cont gratuit sau înscris la un eveniment organizat de MiniCRM. Scopul apelului este să analizezi și să întelegi procesele din cadrul companiei lor pentru a vedea dacă avem o soluție bună pentru ei. Totodată le vei oferi reprezentanților de vânzări informații relevante pentru a le putea prezenta ulterior prospecților cea mai bună soluție.
  • Sprijini echipa noastră de vânzări. Succesul echipei noastre de vânzări depinde de tine. Este responsabilitatea ta de a seta următorul pas și a conecta prospecții cu reprezentanții noștri de vânzări.
  • Cooperezi cu celelalte echipe din companie. Așteptăm feedback-ul tău constant cu scopul de a îmbunătăți procesele noastre interne, astfel încât să putem dezvolta cel mai bun produs și să livrăm servicii de înaltă calitate clienților noștri.
  • Ești la curent cu tehnologia. Zi de zi, programatorii noștri creează din ce in ce mai multe funcționalități inovatoare în sistemul nostru, așadar cunoașterea și testarea noilor functionalități este o activitate zilnică pentru toată lumea din companie.
Ce nu vei face?
  • Nu vei lucra în nenumărate liste în excel și nu vei face cold call.
  • Nu vei scrie rapoarte săptămânale de activitate vineri dupa-amiază.
  • Nu va trebui să vezi sau să îți amintești pe cine trebuie să suni sau ce ai făcut - sistemul nostru va face asta pentru tine. :)

Ce oferim?
  • Standarde etice înalte: promovăm valori precum integritatea, onestitatea, pozitivitatea, conștiința de sine și a conduce prin exemplul propriu.
  • Mediul de lucru inspirat: ne place să ne înconjurăm cu tineri și povești de succes.
  • Oportunitate de a crește profesional: traininguri interne constante, implementarea de noi tehnici, căutarea și depășirea de noi provocări.
  • Ideile individuale sunt auzite și luate în considerare
  • Recunoaștem și răsplătim rezultatele
  • Șansa de a crea valoare pe piață din România
  • Locuri de muncă cu normă întreagă (8 ore lucrătoare)
  • Plata lunară fixă + plata pe bază de comision în funcție de performanțe
  • O echipă egergică și motivată.
  • Luni este zi de fructe la birou! :)

Descrierea companiei

Cine este MiniCRM?

MiniCRM este un software online în cloud, care oferă soluții IMM-urilor de succes. Ajutăm companiile să adune toți prospecții lor online / offline într-un singur loc, să-și îmbunătățească procesele de vânzări, să maximizeze eficiența managementului clienților și le învățăm cum să reducă povara provocarilor administrative prin automatizarea proceselor lor.

Având peste 1400 de clienți activi știm că este o realizare remarcabilă dar nu intenționăm să ne oprim aici!

Scopul nostru este să ne întâlnim cu viitorul nostru membru din familia MiniCRM și să îl angajăm!
Misiunea noastra este de a dezvolta cu pasiune MiniCRM în fiecare zi pentru a construi increderea pe piață între afaceri si clienți folosind soluții și tehnologia.
Viziunea noastră este să fim prima soluție de CRM din regiune.

Nu intenționăm să angajăm o persoană care doar caută un alt loc de muncă la întâmplare ci o persoană motivată, energică care vrea sa producă rezultate și să contribuie la schimbarea mediului antreprenorial din România.

Expirat
Suport Vânzări (B2B, Soluții Could, CRM)  -  MiniCRM Zrt.

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close