Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.
- capacitatea de a lucra in echipa;
- abilitati excelente de comunicare;
- experienta pe o pozitie similara prezinta avantaj;
- disponibilitate de a lucra in schimburi;
- cunostinte medii de networking (Layer-ele 1 - 4 din modelul OSI);
- cunostinte - email, web, DNS, DHCP;
- limba engleza (scris si vorbit) - nivel mediu;
- sisteme de operare Windows & Linux;
- cursurile CCNA - reprezinta un avantaj
- Preluarea/rezolvarea telefonica a problemelor tehnice intampinate de clientii RCS & RDS;
- Colaboreaza cu echipele de service pentru rezolvarea prompta a sesizarilor;
- Monitorizare (verifica parametrii de functionare ai retelei si problemele aparute);
- Configurare minimala Windows (configurare retea, email, depanare ping/traceroute);
- Escaladarea problemelor care nu tin de competenta suportului tehnic;
RCS & RDS este o companie romanesca rezultata in urma fuziunii in august 2005 intre Romania Cable Systems si Romania Data Systems. Compania este cel mai important furnizor de servicii integrate de comunicatii avand peste 90 de puncte de lucru in Romania, Ungaria si Slovacia.
Peste 1.000.000 de clienti beneficiaza de serviciile de televiziune prin cablu si satelit, iar peste 150.000 de companii folosesc serviciile de internet, transmisii de date si telefonie fixa oferite de RCS & RDS.
De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.
Am înțeles