Supervizor Call Center/ Team leader Call Center

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu 3000 - 4000 RON
Limbă străină
Industrii
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Companie de asigurari de viata cauta un specialist call center experimentat pentru pozitia de Team Leader Call Center:
  • cu minimum 2 ani experienta in domeniu
  • Studii superioare;
  • Abilitatea de a comunica în mod clar (scris și verbal);
  • Atenție și răbdare;
  • Abilitatea de a „citi” profilul de client și de a folosi „limbajul pozitiv”;
  • Tenacitate și capacitate de convingere;
  • Orientare către obiective;
  • Capacitate de gestionare a timpului excelentă și capacitatea de a gestiona presiunea;
  • Utilizator Microsoft Office, inclusiv Outlook; abilități în tehnologia de internet;
  • Cunoasterea limbii engleze – nivel mediu
  • Experienta de lucru in Mediatel reprezinta un avantaj

Descrierea jobului

Responsabilitati:
  • Planifică, gestionează şi evaluează permanent activităţile curente de servicii clienţi desfăşurate de echipa Call Center.
  • Participa la dezvoltarea procedurilor și standardelor de servicii clienți in Call center (inclusiv fluxul de lucru și instrumentele necesare pentru a oferi un serviciu eficient), impreuna cu managerul de departament.
  • Se asigură că performanța este măsurată în funcție de un set de indicatori standard (defineşte impreuna cu managerul de departament indicatorii cheie de performanţă - KPIs - pentru aria sa de responsabilitate).
  • Asigură dezvoltarea cu succes a inițiativelor și acțiunilor de marketing direct.
  • Actioneaza ca punct de contact in legatura cu solicitarile clientilor referitoare la produsele si serviciile detinute in cadrul companiei.
  • Efectueaza o gama larga de activitati in vederea solutionarii cererilor formulate de clienti.
  • Ofera informatii/raspunsuri la solicitarile clientilor (email, telefonic), despre produsele si serviciile companiei, explica politicile companiei in relatia cu clientul.
  • Acorda consiliere si sprijin clientilor in etapa de servisare a acestora (post vanzare), ca de exemplu:
  • Poate oferi informatii cu privire la servicii si produse pentru a-I sprijini in luarea unor decizii cu privire la un produs
  • Poate prezenta actualizari ale produselor existente
  • Poate prezenta posibilitati de upgradare a produsului detinut/a serviciilor oferite de companie clientilor
  • Efectueaza apeluri „de iesire” (outbound) - legate de studii, actualizarea datelor de contact, servicii de verificare și, posibil, de telemarketing sau de vânzări
  • Investigheaza si mentine legatura cu alte servicii/departamente pentru rezolvarea prompta a nevoilor/solicitarilor clientilor.
  • Mentine legatura cu functiunile de vanzari pentru punerea în aplicare și funcționarea eficientă a mecanismelor și proceselor serviciilor post-vânzare.

Descrierea companiei

BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group

Prezentare generala:

2005 BCR Asigurari de Viata a fost infiintata la sfarsitul anului 2005 ca subsidiara a celei mai mari banci comerciale din Romania, BCR. 2006 Compania si-a inceput activitatea operationala in luna ianuarie 2006, in vederea dezvoltarii conceptului modern de servicii financiare integrate prin includerea in oferta Grupului BCR a asigurarilor de viata alaturi de servicii bancare, de administrare a activelor, leasing si asigurari generale. In anul 2006, actionarul majoritar BCR a fost preluat de Grupul Erste. 2007 In cursul anului 2007 compania a fost autorizata si ca administrator de fonduri de pensii facultative si a lansat primul sau fond de pensii facultative: Fondul BCR Prudent. 2008 In septembrie 2008 grupul austriac de asigurari Vienna Insurance Group achizitioneaza 88,47% din BCR Asigurari de Viata, BCR detinand un procent de 5%, restul actiunilor fiind detinute de catre persoane fizice.

Vienna Insurance Group, actionarul majoritar al companiei, este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de asigurari din Europa Centrala si de Est si cuprinde aproximativ 50 de companii, activand in 25 de tari si oferind servicii de inalta calitate si solutii inovative de asigurare.

Publicat 23 sept. 2021 Reactualizat 21 oct. 2021 Expiră 23 oct. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos