Publicat 27 Feb 2019 | Reactualizat 26 Mar 2019 | Expiră 29 Mar 2019

Supervisor/Team Leader Call Center (proiect multilimba)

CONFIDENTIAL
1 post

Candidatul ideal

Recrutam pentru clientul nostru, o importanta companie de telecomunicatii si BPO, o pozitie de Supervisor/Team Leader pentru un proiect multilimba de Call Center/Back Office.

Cerinte:
- cunoasterea avansata a limbii engleze (cunoasterea altor limbi de circulatie reprezinta un avantaj);
- abilitati de comunicare remarcabile;
- cunostinte avansate de utilizare Microsoft Office, Excel, PowerPoint;
- experienta 3-4 in domeniul BPO / Call Center, pe o pozitie similara.

Descrierea jobului

Responsabilitati:
- gestioneaza activitatea echipei din subordine;
- intretine relatia cu clientul;
- transmite clientului rapoarte lunare despre campaniile sale;
- urmareste aspectele juridice si financiare care implica clientul: contract, facturi lunare etc.;
- contribuie la imbunatatiri continue in ceea ce priveste procedurile zilnice in serviciul pentru clienti, subliniind posibilele obstacole si sugerand domenii de imbunatatire in beneficiul clientilor.

Se ofera:
- pachet salarial motivant;
- posibilitatea de a creste intr-o multinationala de prestigiu;
- mediu de lucru prietenos;

Angajator CONFIDENTIAL

Angajatorul a ales ca denumirea companiei să nu fie făcută publică.

Numele companiei va fi dezvăluit doar celor ce vor fi contactați de către angajator.

Supervisor/Team Leader Call Center (proiect multilimba)  -  CONFIDENTIAL