Publicat 18 Sep 2019 | Reactualizat 16 Oct 2019 | Expiră 18 Oct 2019

SUPERVISOR CALL CENTER

1 post

Candidatul ideal

Candidatul potrivit trebuie sa se incadreze in urmatoarele cerinte:
-studii medii
-abilitati de comunicare interpersonal
-atitudine pozitiva si orientata spre client
-implicare in activitatea desfasurata

Descrierea jobului

Candidatul va avea ca sarcini :
-coordonarea echipei de operatori din subordine
-asigurarea unui nivel superior de calitate al procesului de asistenta telefonica in vederea servirii amiabile si rapide a clientilor
-operarea sistemului de livrari si tot ceea ce tine de procesul de transmitere a comenzilor on-line


Oferta noastra :
-pachet salarial atractiv
-bonuri de masa
-bonusuri de performanta lunare
-program de training gratuit periodic
-posibilitati reale de avansare
-flexibilitate in stabilirea programului de lucru

Descrierea companiei

MLS INVEST TRADING activeaza in domeniul HORECA de zece ani, operand in prezent 17 unitati si avand un numar de peste 300 de angajati. Fiind in continua expansiune, compania intentioneaza sa isi mareasca numarul de locatii si implicit echipa.

SUPERVISOR CALL CENTER  -  MLS INVEST TRADING

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close