Publicat 12 Ian 2018 | Reactualizat 17 Ian 2018 | Expiră 11 Feb 2018

Supervisor Call Center - Constanta

1 post

Criterii de selecție

  • Peste 3 ani experiență în muncă

Candidatul ideal

Comdata Group Romania, companie multinationala de prestigiu, unul din leaderii de piata in sectorul BPO, este in cautarea unui Supervisor - Call Center, pentru sediul din Constanta. Principala misiune a noului coleg o sa fie stabilirea si intretinerea relatiilor cu clientul si intelegerea obiectivelor acestuia precum si coordonarea proiectului din punct de vedere operational implicand gestionarea team leaderilor.

Cerinte:
- abilități excelente de management și abilități de leadership, prezenta de spirit si intuitie in alegerea deciziilor corecte;
- buna cunoastere a limbii engleze (cunoasterea limbii italiene reprezinta un avantaj);
- abilitati de comunicare remarcabile;
- cunostinte avansate de utilizare Microsoft Office, Excel, PowerPoint;
- experienta anterioara pe o pozitie similara.

Descrierea jobului

Responsabilitati:
- asigura realizarea obiectivelor si a indicatorilor cheie de performanta pentru proiectele coordonate;
- propune metode de imbunatatire a modului de lucru;
- asigura suport in evaluarea performantelor personalului din subordine;
- realizeaza formarea profesionala a personalului din subordine;
- contribuie la imbunatatiri continue in ceea ce priveste procedurile zilnice in serviciul pentru clienti, subliniind posibilele obstacole si sugerand domenii de imbunatatire in beneficiul clientilor.

Descrierea companiei

Comdata Group Romania, membra a grupului COMDATA Group, detine in Romania 7 puncte de lucru in Bucuresti, Craiova, Constanta, Galati, Pitesti, Braila si Buzau.
La nivel global Comdata detine centre in Europa (Italia, Spania, Franta, Cehia, Turcia si Romania) cat si in America de Sud si America Centrala.

Cu peste 3000 de angajati in Romania, Comdata se numara printre companiile de prestigiu pe piata de call center romaneasca.

Supervisor Call Center - Constanta  -  SC Comdata Service SRL