Specialist suport vanzari

NICONSULTING TECHNICS SRL 1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Nivel de studii: Studii medii/superioare, de preferat studii economice, administrarea afacerilor, marketing, inginerie.

Certificări: permis conducere categoria B

Cunoștințe:
  • Cunostinte solide de operare PC
  • Cunostinte foarte bune de utilizare Excel (tabele, formule etc.)
  • Cunostinte de baza economice (facturare, instrumente de plata etc.)
  • Limba engleza – cel putin nivel mediu

Prezinta avantaj:
  • Cunostinte foarte bune de contabilitate primara (intocmire facturi, inregistrare facturi furnizori, fise de client, NIR
  • Cunostinte program de contabilitate SAGA
  • Cunostinte bune SEAP
  • Cunostinte tehnice (se lucreaza cu echipamente si piese de schimb)
  • Experienta in contabilitate primara
  • Experienta in gestiune stocuri/vanzari

Aptitudini:
  • Bune abilitati de multi-tasking, flexibilitate, adaptabilitate
  • Abilitati excelente de comunicare, fara greseli gramaticale, limbaj adecvat/educat
  • Dinamism, capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor
  • Simt crescut al responsabilitatii
  • Interes pentru aprofundarea unui domeniu nou

Descrierea jobului

Atributii de baza:
A. Contabilitate primara
  1. Emitere facturi/avize catre clienti
  2. Procesare comenzi (inclusiv din SEAP)
  3. Inregistrare facturi de la furnizorii interni/externi (in programul de contabilitate SAGA)
  4. Efectuare receptie marfuri si intocmire NIR in SAGA
  5. Inventariere trimestriala si anuala a stocurilor
  6. Generare fise de clienti
  7. Evidenta contabila a stocurilor/veniturilor/cheltuielilor
  8. Intocmire deconturi de cheltuieli

B. Administrativ, back-office, logistica
  1. Gestionare corespondenta si repartizarea ei pe departamente.
  2. Inregistrare documente intrate in firma
  3. Gestionare baza de date clienti/furnizori
  4. Evidenta contracte de furnizare produse/servicii
  5. Trimitere oferte comerciale de produse
  6. Relationare cu partenerii
  7. Pregatire si expediere comenzi prin curier rapid
  8. Ridicare produse din vama
  9. Asigurare aprovizionare interna (hartie xerox, bibliorafturi, birotica etc.)

Beneficii:
➢ Pachet salarial motivant
➢ Se ofera masina de serviciu
➢ Se ofera laptop de serviciu
➢ Se ofera telefon de serviciu
➢ Se ofera bonuri de masa, bonuri de vacanta si bonuri cadou
➢ Se ofera bonusuri periodice

Descrierea companiei

Echipa Niconsulting Technics are o experienţă de peste 20 ani în activitatea de consultanţă tehnică şi service de specialitate în domeniul echipamentelor medicale.

Niconsulting Technics este un operator economic reputat pe piata echipamentelor medicale si care se afla in plina dezvoltare. Din acest motiv, suntem in cautare de forte suplimentare.

Principalele produse şi servicii oferite de noi sunt:

  • Import şi comercializare aparatură medicală, mobilier spitalicesc, accesorii şi consumabile
  • Dezvoltarea soluţiilor tehnice moderne pentru instituţiile medicale
  • Mentenanţă şi service aparatură medicală de uz general spitalicesc
Publicat 2 Sept. 2022 Expiră 2 Oct. 2022
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.