Candidatul ideal
Scopul postului este acela de a asigura un inalt nivel de satisfactie clientilor majori si celor din mediul de afaceri prin furnizarea unor servicii excelente de relatii cu clientii.
Descrierea jobului
Responsabilitati principale:
- Actioneaza proactiv pentru identificarea si rezolvarea situatiilor de nefunctionare a serviciilor de comunicatie oferite de Vodafone;
- Asigura sprijinul necesar departamentelor si reprezentanţilor Relatii cu clientii, răspunzând prompt si eficient solicitărilor clienţilor interni si externi.
- Stabileste si mentine legatura cu persoana de contact alocata din partea clientului major sau a clientului din piata de afaceri; Construirea unei relatii armonioase cu aceasta persoana este un aspect important al acestei pozitii deoarece are unimpact direct asupra nivelului de satisfactie si fidelitate a acestor clienti importanti - vis a vis de Vodafone;
- Actioneaza (in colaborare cu agentii de vanzari responsabili de cont in cazul clientilor majori) direct in rezolvarea cazurilor in care clientii doresc rezilierea contractului cu Vodafone ori doresc sa renunte la o parte din abonamente/servicii. Aceasta responsabilitate implica din partea angajatului o buna intelegere a punctului de vedere al clientului si dezvoltarea unor cai de retinere a contului in reteaua Vodafone. Aceasta forma reactiva de vanzare necesita din partea angajatului o buna capacitate de a compara produsele oferite de noi cu cele oferite de competitie, o buna cunoastere a serviciilor si tarifelor Vodafone si capacitatea de a tine cont de motivul initial al clientului pentru care acesta a solicitat incetarea furnizarii serviciilor.
- Furnizeaza un serviciu excelent clientilor majori si celor din piata de afaceri, raspunzand oricarei cerinte pe care clientul ar putea sa o aiba legata de serviciile, produsele, tarifele, acoperirea, terminalele , garantiile – Vodafone. Ofera consultanta tehnica prin telefon clientilor in legatura cu serviciile de voce si date, fixe si mobile sau conexe, oferite de Vodafone sau in colaborare cu parteneri.
- Se preocupa sa gaseasca solutia potrivita si in timp optim pentrufiecare client, mentinand contactul cu clientul pe intreaga perioada pana la rezolvarea solicitarii acestuia, asigurandu-se la final ca solutia oferita este cea care satisface nevoia clientului. Comunica cu toate departamentele implicate in rezolvarea problemei clientilor majori sau din piata de afaceri – determinand care este cea mai buna solutie/alternativa;
- Apeleaza clientii proactiv cu scopul de a ii informa despre efectuarea unor lucrari programate in reteaua Vodafone si obtine acordul acestora.
- Tine evidenta propriei baze de clienti din mediul de afaceri si contacteaza proactiv clientii cu ocazia unor evenimente diverse.
Competente, cunostinte si experienta: - Comunicare
- Informare
- Orientare catre client
- Orientarea catre rezultate
- Luarea deciziilor
- Rezolvarea problemelor (Diagnoza)
- Initiativa
- Negociere
- Informare
- Invatare rapida
- Abilitati tehnice
- Lucrul in echipa
- Limba engleza
Certificari tehnice/profesionale necesare: CCNA 1
Certificari tehnice/profesionale preferabile: CCNA 2/3
Ce oferim? · Pachet salarial atractiv
· Tichete de masa
· Asigurare medicala
· Asigurare stomatologica
· Asigurare de viata
· Telefon si servicii de voce & date gratuite
· Pachet wellness preferential
· Acces constant la platforme online interne de dezvoltare profesionala si personala
Descrierea companiei
As Vodafone continues to evolve, our commitment to innovation has never been greater. Already the world's leading mobile telecommunications company, our goal is to pioneer a world of total communications solutions, where fixed, mobile, voice and data will all become one. And with approximately 407 million customers to cater for across the globe, there has never been a better time to jump on board. At Vodafone, we don’t just produce innovative products, we develop amazing people too. We’re a brand that loves change – if it’s not happening naturally then we’re creating it ourselves. It’s in our DNA to push forward, to create a better future, to never rest and find new ways that help people communicate. That’s the lifeblood that runs throughout Vodafone. We are driven to empower people. We are committed to helping our people perform at their best and achieve their full potential.