Specialist Suport Facturare

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Ce ar trebui să ai?
• Abilitati excelente de utilizare PC (Excel);
• Atitudine proactiva si orientare catre clienti (interni si internationali);
• Abilitati de gandire sintetica si analitica;
• Experienta anterioara in relationarea cu clientii si/sau facturare constituie un avantaj important;
• Bune abilitati de comunicare orala si scrisa;
• Orientare spre gasirea rapida de solutii si atingerea obiectivelor de echipa;
• Capacitate de concentrare, de organizare si planificare a muncii, de a lucra independent si in echipa;
• Deschidere catre nou si spre acceptarea feedback-urilor constructive.

Descrierea jobului

Ce ar trebui să faci?
​• Investighezi solicitarile venite din partea clientilor cu privire la o facturare neconforma;
• Raspunzi de buna desfasurare a procesului de aprobare a stornarilor;
• Analizezi si aprobi stornarile la termen si in conformitate cu prevederile normativelor interne si a procedurilor de lucru;
• Colaborezi cu Departamentul Comercial, Operational si Investigatii in vederea obtinerii de informatii corecte si complete cu privire la neconconcordantele observate in procesul de facturare;
• Te asiguri, prin analizarea tuturor solicitarilor de stornare venite, ca aprobarea de stornare este acordata corect, respectand procedura interna de stornare;
• Raspunzi cu succes task-urilor primite si respecti termenul agreat de revenire asupra unei situatii (catre client);
• Mentii agenda de lucru in grafic, respectand totodata, deadline-urile setate de catre superiorul ierarhic.

Cu ce vine jobul la pachet?
• Un pachet salarial motivant pe bune;
• Traininguri de specialitate;
• Abonament pentru servicii medicale;
• Posibilități de dezvoltare și promovare în cadrul unei echipe tinere și dinamice;
• Mediu de lucru placut intr-o companie in continua expansiune.

Descrierea companiei

Cine e Sameday?

Ce facem noi? Oferim servicii de curierat de calitate și construim cea mai mare rețea de lockere la nivel național. În prezent, expedierile Sameday sunt procesate în cele două Hub-uri logistice de lângă Chitila și Sibiu.

Am intrat pe piața de curierat în 2007, iar acum suntem unul dintre principalii jucători din piața românească. Investind masiv în tehnologie, am devenit una dintre companiile de încredere cu cea mai accelerată creștere. Fiecare experiență prin care trecem este un prilej pentru a învăța cum să devenim mai buni și, pentru că ne dorim să creștem alături de clienții noștri, am deschis drumul transparenței în curierat.

Viziunea și cultura noastră antreprenorială este legată de inovație, de dorința de evoluție și dezvoltare. De aceea asigurăm echipei noastre tinere și determinate un mediu de lucru plăcut și dinamic, precum și tot sprijinul de care are nevoie pentru ca fiecare dintre noi – și toți împreună – să creștem frumos, să fim mai buni în fiecare zi.

Dacă valorile și misiunea Sameday sunt apropiate de ale tale și ai încredere că poți pune umărul la realizarea lor, te așteptam în echipa noastră.

Publicat 4 mai 2022 Reactualizat 24 mai 2022 Expiră 3 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.