Publicat 03 Iul 2014 | Reactualizat 31 Iul 2014 | Expiră 04 Aug 2014

Specialist Suport (dealeri)

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Studii:
 Studii medii.

Experienţa în muncă:
 Minim1 an in vanzari retail – distributie – customer care (experienta in telecomunicatii constituie un avantaj).

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
 Cunostinte despre produsele si serviciile postpaid si prepaid de telecomunicatii;
 Orientare catre client;
 Capacitate prioritizare task-uri;
 Orientare catre rezultate;
 Abilitati de comunicare, persuasiune;
 Abilitati organizatorice;
 Spirit de echipa;
 Proactivitate;
 Bune cunostinte de Microsoft Office ( Excel , Word , Power Point ) , Microsoft Outlook
 Engleza- nivel mediu;
 Rezistenta la stres.

Descrierea jobului

SCOP: Indeplineste activitati de suport in cadrul departamentului Retea Parteneri, legate de Partenerii Comerciali Germanos in vederea asigurarii desfasurarii optime a activitatii acestora din punct de vedere operational, in conformitate cu obiectivele si strategia de business a departamentului.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
 Intocmeste si trimite catre Partenerii Comerciali formularele de comanda, centralizeaza comenzile acestora (marfa si materiale promotionale) si le directioneaza catre structurile implicate in proces (Logistica, Financiar, Mercantizare) in vederea asigurarii stocurilor necesare pentru desfasurarea corespunzatoare a activitatii comerciale a partenerilor;.
 Monitorizeaza circuitul „comanda-livrare”, in vederea respectarii planificarii existente si a termenelor stabilite pentru livarea marfii catre parteneri;
 Colaboreaza cu Departamentul Hardware Management (urmand indicatiile superiorului direct) pentru a estima necesarul de produse;
 Pastreaza legatura cu Partenerii Comerciali pentru a se asigura ca acestia sunt informati asupra produselor, preturilor si serviciilor, asupra disponibilului de marfa si asupra modului de completare a formularelor de comanda;
 Asigura un flow informational corect catre Partenerii Comerciali in legatura cu comenzile lor de telefoane, cartele SIM, vouchere, materiale de merchandising;
 Pregateste – sub indrumareasuperiorului direct– si trimite catre Partenerii Comerciali buletinele informative si scrisorile circulare;
 Centralizeaza corespunzator comenzile de materiale promotionale (pliante, pungi, postere, uniforme, etc.) primite de la parteneri in vederea inaintarii lor catre Biroul Mercantizare;
 Asigura distributia corespunzatoare catre magazine a materialeleor de mercantizare comandate de acestia;
 Transmite Partenerilor Comerciali informatiile cu privire la evenimentele si campaniile promotionale in derulare, in vederea alinierii activitatii acestora cu strategia de marketing a operatorului
 Dezvolta, impreuna cu Departamentul Marketing si cu supervizarea superiorului direct, materiale de publicitate (catalog) pentru magazine si urmareste livrarea acestora catre magazine;
 Colecteaza cererile/plangerile/reclamatiile partenerilor comerciali si face demersurile necesare in vederea rezolvarii lor eficiente;
 Promoveaza imaginea companiei prin comportamant profesional, cunostinte si atitudine orientata spre client;
 Se informeaza continuu in legatura cu noutatile referitoare la procedurile, ofertele, serviciile companiei pentru a putea sa raspunda eficient nevoilor si solicitarilor dealerilor;
 Este responsabil de actualizarea adecvata si continua a bazei de date a retelei de parteneri;
 Editeaza cu supervizarea superiorului direct si a departamentului Juridic contracte comerciale, de distributie, cash – collection , de incarcare electronica si acte aditionale la aceste contracte, inregistreaza aceste contracte in aplicatia electronica interna de aprobare , urmareste semnarea fizica a acestora de catre Partenerii Comerciali, Manageri si Directori responsabili, tine evidenta contractelor incheiate cu partenerii comerciali;
 Tine evidenta solicitarilor de business venite de la potentiali parteneri;
 Pregateste rapoarte specifice cu privire la activitatea retelei, periodic sau la cerere;
 Gestioneaza cu atentie datele si informatiile companiei pastrand un standard inalt de confidentialitate;
 Efectueaza alte sarcini specifice activitatii in conformitate cu solicitarile superiorului direct.

Descrierea companiei

Pentru o carieră de succes, vino �n echipa Germanos!

GERMANOS Telecom Romania � parte a grupului COSMOTE � este cel mai mare lanţ de magazine de telefonie mobilă din ţară care şi-a asumat misiunea de a conecta consumatorii obişnuiţi cu tehnologia mobilă. GERMANOS este prezent in Romania din 1996, consolid�ndu-şi de-a lungul anilor poziţia de lider in domeniu.

Primul magazin GERMANOS a fost deschis �n Atena (Grecia), �n anul 1980, �ntr-o locaţie de doar 20 de metri pătraţi, fiind specializat �n v�nzarea de baterii.

Lansarea telefoniei mobile pe piaţa din Grecia, �n anul 1994, a reprezentat un moment important pentru GERMANOS care a devenit reţea de magazine specializată �n telefonia mobila.

Reţeaua magazinelor GERMANOS constituie cea mai de �ncredere alegere pentru achiziţionarea unui telefon mobil, dar şi pentru service-ul acestuia. De ani de zile deja, GERMANOS garantează o servire excelentă, compania fiind specializată �n alegerile de service de pionierat.

�n orice magazin GERMANOS intri �n lumea celor mai noi tehnologii mobile: produse şi servicii de telefonie mobilă (telefoane mobile, produse şi servicii COSMOTE), accesorii pentru telefoane mobile şi servicii post vanzare, dar şi produse şi accesorii digitale precum camere foto, camere video, playere audio, telefoane DECT, carduri de memorie, servicii de noua generaţie precum conexiuni ADSL (Click Net), televiziune digitală (Dolce), servicii de voce oferite de Romtelecom.

Alături de produsele telecom, gama de servicii oferite de GERMANOS Telecom Rom�nia include: G-Garanţie pe viaţă � garantie pe toată durata utilizării telefonului mobil, G-agenda plus � transferul conţinutului multimedia dintr-un telefon mobil �n altul, G-service tehnic, G-plata facturilor � pentru serviciile COSMOTE şi Romtelecom, G-creditare � posibilitatea achiziţionării produselor �n rate sau G-ticket � bilete la marile evenimente, G-precomandă � oferă �n avanpremieră cele mai noi produse de telefonie.

Cu peste 1000 de tineri entuziaşti ce lucrează at�t �n magazine, c�t şi �n zonele de suport, GERMANOS este una dintre cele mai dinamice companii din industria �n care activează.

Eşti o fire energică, ai iniţiativă şi esti dornic da a obţine rezultate? Iţi place munca �n echipă, ai o capacitate de acomodare rapidă la schimbare şi eşti conştient că �n centrul atenţiei tale trebuie să fie CLIENTUL? Atunci noi suntem echipa din care să faci parte!

Alătură-te echipei noastre şi ai şansa de a-ţi construi cariera �ntr-o companie multinaţională, cu reale posibilităţi de dezvoltare. Pentru cele mai noi oferte de job-uri vizitează site-ul www.germanos.ro, secţiunea Cariere.

Expirat
Specialist Suport (dealeri)  -  SC Germanos Telecom Romania S.A.