Publicat 23 Nov 2018 | Reactualizat 16 Dec 2018 | Expiră 23 Dec 2018

Specialist suport aplicatii software

2 posturi

Criterii de selecție

  • Cunostințe de limba engleză, franceză
  • Peste 1 an experiență în muncă

Candidatul ideal

Ne mărim echipa!

Suntem în căutarea a doi candidați pentru postul de Specialist Suport.

Ce înseamnă Specialist și ce înseamnă Suport?

Pe scurt, în compania noastră a fi Specialist Suport înseamnă a fi parte dintr-o echipă care acordă clienților noștri asistență la un nivel mediu spre avansat. Nu deveniți specialist din prima zi, dar cu ajutorul colegilor și al programelor de formare interne, ajungeți să fiți în timp. Dacă sunteți pasionat(ă) de domeniul IT, știți să comunicați (deci și să asculțați) și înțelegeți importanța procesului de comunicare (atât în echipă, cât și cu clienții), aveți foarte bune abilități de relaționare, vorbiți fluent limba engleză iar franceza la nivel mediu (cel puțin), sunteți responsabil(ă), organizat(ă) și puteți lua decizii în momente cheie, puteți continua să citiți!

Vrem să aveți:
- Studii superioare în curs sau finalizate
- Experiența într-unul dintre domeniile: help desk, call center/asistență clienți, support engineer, administrativ IT
- Foarte bune abilități de lucru cu calculatorul

Aveți un avantaj dacă aveți cunoștințe sau experiență legate de:
- OS Windows și UNIX
- Tehnologii Internet și Intranet
- Aplicații de conexiune la distanță
- Interogări SQL, sisteme de gestiune de baze de date relaționale
- Domeniul retail-ului

Ce vă oferim?

La noi vă așteaptă un mediu de lucru dinamic, echipa în care vă veți vei aduce contribuția valoroasă este una tânără și motivată. Veți beneficia de formări specializate continue și, în funcție de proiectele în curs, veți participa la deplasări atât în țară cât și în străinătate.

Pachetul salarial este calculat în funcție de profil și experiență, dar vă spunem de pe acum că include bonuri de masă, prime de sărbători, servicii medicale. La interviu veți primi mai multe informații despre oferta companiei.

Doar candidații care îndeplinesc condițiile obligatorii vor fi contactați.

Vă așteptăm să fiți parte din echipa noastră!

Descrierea jobului

Care va fi contribuția dumneavoastră?

După un training cuprinzător pe proiect și aplicație, iată care va fi rolul dvs.:
Veți prelua și veți rezolva apelurile telefonice de la utilizatori – angajații companiilor de retail care folosesc soluția back-office Meti. Mai precis:
- Veți culege informații pentru o bună înțelegere a cazului
- Veți comunica cu utilizatorul de la înțelegerea cazului cu care se confruntă până la rezolvarea sa
- Veți avea acces extins la resursele informatice ale aplicației pentru investigarea și soluționarea cazului
Rolul dvs. în echipă este unul foarte important și vă veți aduce contribuția și în alte activități. De exemplu:
- Veți monitoriza buna derulare a diverselor procese instalate la client, prin intermediul unei interfețe speciale
- Veți participa la implementarea proiectelor informatice, la îmbogățirea bazei de cunoștințe și de proceduri interne pentru desfășurarea suportului
- Veți participa la formări interne și veți organiza scurte sesiuni de informare pentru transferul de cunoștințe către întreaga echipă, veți menține legătura cu restul echipelor implicate în proiecte similare și veți participa la schimbul de informații
- Nu în ultimul rând, veți asigura suport pentru cazuri punctuale (permanență telefonică sau deplasare la punctele de lucru ale clientului, după o perioadă de pregătire de minimum 6 luni)

Descrierea companiei

Meti Logiciels et Services este o companie specializată în dezvoltarea soluțiilor informatice pentru clienții din sectorul de retail.
Printre clienții cei mai importanți se numără companii importante atât din Franța (Auchan, Carrefour, Casino) cât și din restul lumii (Europa de Est, Africa, DOM-TOM). METI, companie înființată în 1981, are în prezent peste 350 de angajați care își desfășoară activitatea în Franța, România și Rusia, și o cifră de afaceri de 17M€.

Specialist suport aplicatii software  -  METI LOGICIELS ET SERVICES