Candidatul Ideal
Pozitia este pe baza unui contract de 1 an, cu posibilitatea de prelungire.
Cerinte:
- Experienta de minimum 1 an in logistica, procesarea comenzilor, lantul de aprovizionare sau domenii similare reprezinta un avantaj;
- Engleza nivel avansat;
- Persoana atenta la detalii, organizata si eficienta in gestionarea timpului;
- Abilitati de comunicare telefonica si servicii clienti, capabila sa reactioneze rapid si hotarat pentru rezolvarea problemelor clientilor;
- Diploma de licenta in domeniul logisticii reprezinta un avantaj;
- Cunostinte bune de utilizare a calculatorului – MS Office;
- Abilitati organizationale;
- Excelente abilitati de comunicare scrisa si verbala;
- Respecta termenele limita, stabileste corect prioritatile si finalizeaza sarcinile la timp.
Descrierea jobului
- Pregateste si trimite facturi si urmareste procesul de facturare atat intern, cat si extern;
- Asigura transportul conform preturilor aprobate in prealabil de catre Managerul de Logistica;
- Gestioneaza reclamatiile clientilor legate de deteriorari aparute in timpul transportului;
- Actualizeaza listele de preturi;
- Lucreaza cu programele NetSuite si SAP;
- Gestioneaza procesul de onorare a comenzilor pentru clientii MT si TT;
- Colecteaza date si creeaza rapoarte, atunci cand este necesar;
- Colaboreaza si ofera suport echipei de vanzari.
• Pozitie bazata intr-un birou modern, in centrul Bucurestiului – program de lucru hibrid dupa perioada de proba;
• Asigurare medicala privata premium;
• Tichete de masa;
Daca esti interesat de aceasta oportunitate, indeplinesti cerintele de mai sus si doresti sa afli mai multe despre colegii nostri rapizi si inteligenti, aplica acum!
Descrierea companiei
Humangest România face parte din SGB Humangest Holding, un grup cu capital integral italian, specializat în servicii și consultanță în domeniul resurselor umane.
Ne dorim să fim un partener de încredere pentru organizațiile cu care colaborăm, oferindu-le nu doar candidați potriviți, ci și soluții inteligente, adaptate realităților și provocărilor actuale din piața muncii.
Punem la dispoziție o gamă variată de servicii, menite să sprijine companiile în toate etapele activităților de HR:
- Recrutare și selecție de personal
- Leasing de personal
- Administrare de personal și payroll
- Evaluarea performanțelor angajaților
- Training
- Consiliere Outplacement
Credem în parteneriate construite pe încredere, transparență și o bună înțelegere a fiecărui context de business. La Humangest, punem oamenii în centrul fiecărei soluții – pentru că știm că succesul începe cu echipe bine alese și bine susținute.



