Specialist salarizare

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Absolvent studii superioare, absolvent curs de calificare – Inspector salarizarii/resurse umane;
  • Experienta in activitati de administrare de personal, salarizare si lucru cu REVISAL;
  • Cunostinte solide de legislatia muncii;
  • Foarte bune cunostinte de operare PC: Excel, Word, Powerpoint, Internet etc;
  • Capacitate de planificare a muncii si organizare;
  • Abilitati de exprimare coerenta orala si scrisa;
  • Capacitatea de a respecta termenele de finalizare;
  • Limba engleza – nivel mediu (conversational).

Descrierea jobului

Administrare personal:
  • Intocmirea dosarului complet de personal, a tuturor formelor de angajare, in conformitate cu prevederile legale, arhivarea si pastrarea acestora in conditii optime;
  • Modificari la contractele individuale de munca (acte aditionale contracte, decizii, incetari contracte, suspendari contracte etc.) in termenele legale si actualizarea in permanenta a bazei de date conforma modificarilor, pentru evidenta clara a informatiilor legate de personalul angajat;
  • Operare si transmitere Revisal in termenele legale si asumarea raspunderii privind operarea in Revisal;
  • Evidenta si operarea popririlor, in conformitate cu legislatia in vigoare, adrese catre institutiile abilitate;
  • Eliberarea adeverintelor de orice tip pentru salariati si orice alte documente la cerere, conform legislatiei in vigoare.
  • Raportari statistice pentru clientii din portofoliu;
  • Intocmirea si inregistrarea declaratiilor lunare/trimestriale (Declaratia 112, dosarul de recuperare catre casa de sanatate aferenta concediilor medicale);
  • Reprezentarea companiilor din portofoliu in relatiile cu institutiile statului (ITM, ANOFM, Casa de Pensii, Casa de Sanatate etc.) si reprezentarea acestora in fata organelor de control;
  • Consultanta privind legislatia muncii.

Salarizare:
  • Intocmirea pontajului lunar pentru clientii din portofoliu, calculul salariilor, a retinerilor, popririlor;
  • Intocmirea statului de plata pe baza informaţiilor specifice (pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă, concedii fără plată, invoiri, absente nemotivate, prime de vacanta, alte beneficii salariale, modificări salariale) - prin utilizarea unui program informatic de salarii;
  • Intocmirea situatiilor referitoare la calculele salariale;
  • Generarea declaratiei D112;
  • Verificarea lunara salarizare/D 112 si efectuare corectii daca este cazul (rectificative);
  • Verificarea pontajelor, a programarilor privind concediile de odihna;
  • Consultanta legislativa privind salarizarea oferita clientilor din portofoliu.

Descrierea companiei

Societatea PKF Finconta HR face parte din Grupul Finconta care este format din patru societăţi: PKF Finconta, PKF Finconta Consultanţă, PKF Finconta HR si Finconta Consulting SPRL. Prin intermediul acestora, oferim servicii de: audit finaciar, consultanta fiscala, preturi de transfer, analiza financiara corporativa, insolventa, contabilitate, resurse umane - salarizare.

Publicat 2 iul. 2021 Expiră 1 aug. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos