Publicat 10 Mai 2019 | Expiră 10 Iun 2019

Specialist Salarizare si Administrare Personal

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Pentru a-si sustine cresterea continua si cultura inovatoare, ALBALACT este in cautarea unui Specialist Salarizare si Administrare Personal cu experienta, pentru punctul dе lucru din Alba Iulia.

Experienta/ Abilitati-cheie

  • Min. 5 ani dе experienta in Resurse Umane – salarizare si administrare personal;
  • Experienta dе lucru relevanta cu programe dе gestionare HR si calcul salarial, preferabil CHARISMA.
  • Experienta in coordonarea unei echipe – reprezinta un avantaj;
  • Foarte bune cunostinte dе legislatia muncii, calcul salarial, contributii si taxe, REVISAL;
  • Bune abilitati dе comunicare si colaborare;
  • Bune abilitati dе organizare si atentie la detalii;
  • Efcienta in gestionarea timpului si a obiectivelor;
  • Orientare spre proces si rezultate;
  • Bune abilitati dе analiza si sinteza;
  • Limba Engleza (min. nivel mediu)
Educatie
  • Studii Superioare (preferabil in domeniile economic, juridic, administratie publica, inginerie)
  • Cursuri dе certificare in Resurse Umane/Certificat Inspector Resurse Umane.
PC skills
  • Cunostinte Microsoft Office avansate (in special Excel);
  • Experienta in utilizarea programului Charisma HCM sau a altor programe software dedicate calculului salarial si administrarii dе personal.

Descrierea jobului

Principalele Responsabilitati:

  • Gеstionаrеа dosаrelor de personаl si asigurarеa tuturor documentеlor nеcesarе cеrute dе lеgislatia in vigoarе;
  • Gestionarea fluxului de informatii intern referitor la datele de payroll ale salariatilor. Colectarea si centralizarea tuturor informatiilor necesare intocmirii si justificarii statului de plata lunar (pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri etc.);
  • Verificarea si operarea in softul de salarii a intrarilor si iesirilor salariatilor precum si a modificarilor de functii/salarii ale angajatilor, aferente centrelor de cost, departamente si societati (4).
  • Asigura reflectarea corecta in statul de plata lunar a intrarilor si iesirilor salariatilor precum si a modificarilor de functii/salarii ale angajatilor;
  • Verificarea acuratetii intocmirii pontajelor lunare, gestionarea concediilor de odihna, a concediilor fara plata si a concediilor medicale;
  • Gestionarea, verificarea corectitudinii intocmirii certificatelor si calculul indemnizatiilor aferente concediilor medicale;
  • Verificarea si operarea tuturor categoriilor de retineri si popriri;
  • Importul datelor in aplicatia software (Charisma), efectuarea calcului salarial, intocmirea statului de plata si a centralizatoarelor, emiterea notelor contabile si a Declaratiilor Salariale (Declaratia 112);
  • Exportul si verificarea centralizatoarelor, statelor si a rapoartelor specifice;
  • Pregatirea documentatiei si mentinerea legaturii cu Casa de Sanatate in vederea recuperarii indemnizatiilor;
  • Pregateste rapoarte standard / ad-hoc specifice activitatii gestionate si asigura eliberarea adeverintelor necesare angajatilor;
  • Intocmirea formelor de angajare si a formelor de desfacere CIM;
  • Intocmirea registrului de evidenta al salariatilor si transmiterea modificarilor, conform prevederilor legislative in vigoare;
  • Oferierea de suport si consiliere salariatilor companiei cu privire la procesele de resurse umane si cerintele legale aferente.
  • Asiguram transportul pe aria Aiud-Alba Iulia si decontarea transportului pentru alte rute adiacente!
  • Mentionam faptul ca pozitia este disponibila pe perioada determinata, cu posibilitatea de prelungire a contractului.

Descrierea companiei

Cu o tradiție de peste 40 de ani în industria lactatelor, Albalact din Alba este cea mai mare companie românească de lactate și numărul 1 în industrie.

Suntem o companie cu istorie îndelungată care a performat și a crescut an dupa an. Avem peste 150 de produse în portofoliu, iar brand-urile noastre sunt de notorietate : Zuzu, Fulga, Rarăul, De Albalact și Poiana Florilor.

În Albalact, oamenii cresc și se dezvoltă odata cu compania. Suntem dinamici, în fiecare an construim, creăm produse, introducem tehnologii noi, implementăm sisteme moderne, învățăm permanent, ne împărtășim cunoștințele, experiența și creativitatea. La Albalact, oamenii sunt ascultați, încurajați și promovați.

Avem nevoie de oameni care își iubesc munca, vor să învețe, să evolueze, care sunt dispuși să ofere ce pot mai mult și mai bine și care nu se tem să-și asume cu deciziile și rezultatele muncii lor. În Albalact lucrurile nu se impun după tipare, ci se construiesc de la zero, se ajustează, si se perfectionează. De aceea, avem nevoie de oameni curajoși cu idei îndrăznețe.

Candidatii pot aplica si direct la adresa de email: recrutare@albalact.ro

Expirat
Specialist Salarizare si Administrare Personal  -  ALBALACT

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close