Publicat 14 Sep 2017 | Expiră 14 Oct 2017

Specialist Retentie

1 post

Criterii de selecție

  • Peste 6 luni si 1 zi experiență în muncă

Candidatul ideal

Cerinte:

• Studii superioare in curs sau finalizate;
• Minimum 6 luni experienta in domeniul relatiilor cu clientii;
• Cunostinte limba engleza la nivel mediu;
• Abilitati de operare calculator (pachetul MS Office); lucrul cu baze de date reprezinta un avantaj;
• Foarte bune competente de comunicare, negociere si persuasiune;
• Capacitatea de a lucra intr-un mediu competitiv.

Descrierea jobului

Descrierea jobului

• Este responsabil de gestionarea portofoliului de clienti alocat cu scopul de a-l securiza si valorifica;
• Mentine si dezvolta relatia contractuala dintre UPC si clientii de portofoliu;
• Interactioneaza telefonic cu clientii UPC (inbound/outbound) care au manifestat intentie de reziliere sau de reofertare;
• Utilizeaza tehnici si strategii de negociere si vanzare, in scopul de a pastra si continua relatia comerciala dintre UPC si client.

Oferim

• Pachet salarial motivant;
• Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si entuziasta;
• Posibilitati de dezvoltare profesionala;
• Mediu de lucru placut.

Descrierea companiei

UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră, oferind servicii de televiziune prin cablu şi prin satelit, internet de mare viteză şi telefonie fixă digitală. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.179.500 de clienţi în 200 oraşe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 10.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)
Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. LGI oferă servicii de înaltă calitate, către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări în principal în Europa, Chile şi Australia.

Specialist Retentie  -  UPC Romania