Candidatul Ideal
Profil:
- Calificare: Atestat Inspector Resurse Umane (obligatoriu)
- Experiență: Minim 2 ani în domeniul Resurselor Umane
- Cunoștințe: Operare MS Office, baze de date, sistem informatic de personal (Charisma este un plus)
- Abilități: Comunicare eficientă, spirit de echipă, atenție la detalii, rezistență la stres, autonomie
- Cerințe: Sociabilitate, profesionalism, respectarea confidențialității, loialitate
Descrierea jobului
- Administrare documente: Gestionarea dosarelor de angajare, întocmirea și semnarea contractelor de muncă și a actelor adiționale.
- Integrarea angajaților: Prezentarea regulamentului intern și a contractului colectiv de muncă noilor angajați și asigurarea semnării acestora.
- Evidență personal: Introducerea și actualizarea datelor în sistemul Charisma și gestionarea registrului de evidență a salariaților.
- Pontaje și salarii: Verificarea corectitudinii pontajului angajaților, coordonarea cu departamentul Plăți pentru salarizare și emiterea fluturașilor de salarii.
- Colaborări externe: Menținerea relației cu autoritățile externe (ITM, Casa de Pensii, ANOFM) și colaborarea cu furnizorii de servicii externe (medicina muncii, bănci). Proceduri disciplinare: Participarea la proceduri disciplinare, întocmirea proceselor verbale și respectarea procedurilor legale.
- Raportare: Raportarea rezultatelor activităților și eventualele dificultăți întâmpinate superiorului ierarhic.
Ce te va face să te bucuri de viață în Auchan?
- Pachetul de remunerație (salariul competitiv, bonuri de masă, prima de Paște și de Crăciun, prima de vacanță, prime de performanță)
- Prime pentru evenimentele deosebite din viața ta
- Zilele de concediu de odihnă suplimentare în creștere în funcție de vechime
- Ziua liberă de ziua ta de naștere
- Asigurarea de sănătate
- Asigurarea de viață,
- Asigurarea stomatologică
- Mediul de lucru plăcut, în care te simți respectat/a și apreciat/a
- Colegii minunați, alături de care vei simți cu adevărat ce înseamnă să te și distrezi la muncă
- Multiplele oportunități de formare, dezvoltare, job rotations și evoluție ierarhică într-o companie în care cultură organizației este bazată pe valori precum Încrederea, Deschiderea, Excelență și care pune în centrul preocupărilor constante emoțiile angajaților săi
Te provoacă această oportunitate? Te regăseșți în tot ce ti-am povestit mai sus ? Aplică acum !
Descrierea companiei
Auchan Retail România, parte a grupului Auchan Retail, este specialistul alimentar cu cele mai largi game și prețuri mici, prin care susține puterea de cumpărare a românilor și afirmă rolul de a selecționa și a concepe cele mai bune game de produse, conform nevoilor clienților și tendințelor de consum.
Auchan Retail România este și un actor responsabil care realizează o serie de acțiuni importante pentru promovarea activităților de responsabilitate socială şi integrare a tinerilor, dar şi programe pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deşeurilor, economisirea resurselor etc.
De asemenea, peste tot în lume, angajații Auchan Retail sunt încurajați să își dezvolte pasiunea pentru meserie și împărtășesc viziunea unui comerț în care atenția pentru om și mediu primează față de orice altceva.
Succesul Auchan a fost realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți dorești să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite-ne CV-ul
Informații privind Protecția Datelor cu Caracter Personal le regășiți accesând link-ul: https://cariere.auchan.ro/Account/Register#, Termenii și condițiile.



