Candidatul Ideal
Studii superioare economice;
Experienţă în domeniul salarizării - minim 3 ani;
Foarte bune cunoştinţe de legislaţie în domeniul salarizării si relatii de munca;
Cunoştinţe solide de operare Excel;
Cunoaşterea programului Nexus (constituie un avantaj);
Abilitatea de a lucra cu termene limită;
Persoană atentă la detalii, cu bună capacitate de organizare şi de lucru în echipă;
Abilități și aptitudini:
Capacitate de concentrare, analiză și sinteză;
Flexibilitate și adaptabilitate la situații noi;
Orientare spre rezultate, proactivitate și spirit de echipă;
Abilități manageriale: planificare, organizare, supervizare, managementul timpului și realizarea obiectivelor;
Conștiinciozitate, integritate și asumarea de resposabilități.ce angajarii
Experienţă în domeniul salarizării - minim 3 ani;
Foarte bune cunoştinţe de legislaţie în domeniul salarizării si relatii de munca;
Cunoştinţe solide de operare Excel;
Cunoaşterea programului Nexus (constituie un avantaj);
Abilitatea de a lucra cu termene limită;
Persoană atentă la detalii, cu bună capacitate de organizare şi de lucru în echipă;
Abilități și aptitudini:
Capacitate de concentrare, analiză și sinteză;
Flexibilitate și adaptabilitate la situații noi;
Orientare spre rezultate, proactivitate și spirit de echipă;
Abilități manageriale: planificare, organizare, supervizare, managementul timpului și realizarea obiectivelor;
Conștiinciozitate, integritate și asumarea de resposabilități.ce angajarii
Descrierea jobului
Noul nostru coleg trebuie sa ofere consultanta in domeniul salarizarii, sa intocmeasca statele de plata si documentele specifice:
Realizarea calculului salarial cu ajutorul programelor financiar-contabile;
Asigura corectitudinea administrarii dosarelor de personal, inclusiv intocmirea documentelor de angajare, modificare sau incetare contracte de munca, operarea/transmiterea in Revisal si portalul online al AJOFM;
Administrarea tuturor elementelor constitutive ale drepturilor salariale (concedii medicale, concedii de odihnă, sporuri, rețineri etc);
Întocmirea declaratiilor salariale pentru instituţiile statului;
Asigură comunicarea şi explicarea datelor de salarii către personal;
Asigură completarea adeverințelor de salarii, notelor de lichidare etc;
Participa la controalele organizate de autorități.
Beneficii:
Posibilitate de dezvoltare și specializare;
Pachetul salarial va fi negociat la interviu și va fi corelat cu performanța;
Lucrul într-o echipă placută și competitivă
Realizarea calculului salarial cu ajutorul programelor financiar-contabile;
Asigura corectitudinea administrarii dosarelor de personal, inclusiv intocmirea documentelor de angajare, modificare sau incetare contracte de munca, operarea/transmiterea in Revisal si portalul online al AJOFM;
Administrarea tuturor elementelor constitutive ale drepturilor salariale (concedii medicale, concedii de odihnă, sporuri, rețineri etc);
Întocmirea declaratiilor salariale pentru instituţiile statului;
Asigură comunicarea şi explicarea datelor de salarii către personal;
Asigură completarea adeverințelor de salarii, notelor de lichidare etc;
Participa la controalele organizate de autorități.
Beneficii:
Posibilitate de dezvoltare și specializare;
Pachetul salarial va fi negociat la interviu și va fi corelat cu performanța;
Lucrul într-o echipă placută și competitivă
Descrierea companiei
Grup de firme care furnizeaza servicii de securitate