Candidatul Ideal
Locație: Șos. Nordului 62D
Program de lucru: Luni – Vineri, 07:45 – 16:45 (pauză de o oră)
Contract inițial pe perioadă determinată de 6 luni cu posibilitate de prelungire.
Cerințe:
- Experiență de minimum 2 ani în domeniul administrării de personal
- Cunoștințe avansate de Excel
- Experiență în utilizarea platformei Colorful HR reprezintă un avantaj.
- Cunoștințe actualizate de legislația muncii și a relațiilor de muncă.
- Abilități excelente de comunicare și organizare.
Descrierea jobului
- Gestionarea completă a dosarelor de personal, de la angajare până la încetarea contractului de muncă.
- Întocmirea și transmiterea documentelor specifice către autoritățile competente.
- Emiterea și eliberarea adeverințelor pentru angajați la solicitarea acestora.
- Menținerea și actualizarea evidențelor în aplicația de resurse umane.
- Monitorizarea și aplicarea modificărilor legislative în domeniul muncii.
- Asigurarea unei comunicări eficiente cu angajații și răspuns la solicitările acestora.
Descrierea companiei
Maristar Com S.R.L. a devenit renumită în domeniul construcțiilor civile, rezidențiale, dar și în infrastructură și lucrări de geniu civil. În prezent, cele mai importante proiecte de infrastructură în care este implicată compania, au o valoare de peste 130 de milioane de lei. Continuăm să ne extindem pe segmentul de infrastructură, având experiența tehnică pentru a derula proiecte complexe cum sunt cele de reabilitare și construcție de poduri. La inceputul anului 2024 am lansat cea mai mare investiție, un nou proiect rezidențial major, pe un teren de aproape 6,5 hectare achiziționat în municipiul Ploiești, județul Prahova, evaluat la 120 millioane de euro. Maristar Com S.R.L. a derulat peste 130 de proiecte civile, industriale și de infrastructură, are peste 200 de angajați și o flotă cu peste 100 de utilaje și instalații.