Specialist Resurse Umane

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Ce ne dorim de la tine:
  • Studii universitare finalizate - Resurse Umane/Psihologie
  • Minim 3-5 ani experienta pe un post similar
  • Certificat de Inspector Resurse Umane
  • Cunoasterea softului MYSTAFF - Smartree reprezinta un avantaj
  • Cunostinte solide de legislatie a muncii
  • Atentie sporita la detalii, bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatii
  • Excelente abilitati de comunicare si relationare
  • Limba engleza – nivel avansat
  • Nivel avansat Microsoft Office

Descrierea jobului

Ce vei face:

Administrare de personal:
  • Coordonezi si executi operatiunile de administrare de personal si alte procese specifice de resurse umane pentru angajati/fosti angajati
  • Procesezi datele specifice proceselor de administrare personal si emiti documentele care se impun pentru angajati/fosti angajati, cum ar fi: documente si informatii din dosarul de personal, contracte individuale de munca, modificari contractuale, modificari salariale, suspendari sau incetari contractuale, adeverinte, notificari, decizii, concedii medicale si alte documente similare etc
  • Procesezi, verifici si actualizezi datele aferente angajatilor in sistemele de HR, asiguri si mentii constant acuratetea datelor
  • Actualizezi si mentii acuratetea structurii organizationale in sistemele de HR, prin crearea structurii departamentelor, rolurilor si posturilor, in conformitate cu procedurile interne aplicabile
  • Colectezi si pregatesti pentru calculul salarial documentele si situatiile necesare
  • Verifici si centralizeazi pontajele lunare
  • Pregatesti situatii si rapoarte cu privire la relatia contractuala cu ajutorul softului de administrare personal si salarizare
  • Gestionezi relatia cu furnizorii de servicii de resurse umane si salarizare, medicina muncii, mentii relatia cu autoritatile publice (ex. ITM, Casa de Pensii, Casa de Asigurari de Sanatate, etc), institutiile bancare sau alte organisme pentru situatii legate de aria de resurse umane gestionata
  • Inregistrezi, actualizezi si raportezi datele angajatilor in REGES
  • Intocmesti, gestionezi si arhivezi dosarele de personal de la pre-angajare pana la incetarea relatiei contractuale
Employee Relations:
  • Oferi asistenta de HR managerilor si angajatilor din companie, utilizand canalele de comunicare agreate, in vederea rezolvarii solicitarilor primite, considerand prevederile politicilor si procedurilor interne
  • Actionezi ca prim punct de contact pentru angajati, oferind consultanta de HR pentru situatii referitoare la politicile si procedurile de HR
  • In baza feedback-ului primit din partea angajatilor si managerilor, faci recomandari pentru imbunatatirea proceselor si politicilor de HR gestionate
  • Efectuezi documentatia necesara si participi la cercetarile disciplinare si procesele de necorespundere profesionala
  • Elaborezi politici si proceduri de resurse umane in domeniul administrarii de personal

Descrierea companiei

O data cu preluarea la finalul anului 2008 a companiei UNITA, prima companie cu capital privat din Romania, UNIQA Asigurari a devenit cea mai noua membra a UNIQA Group Austria - unul dintre cele mai dinamice si profitabile grupuri de asigurari din Centrul si Sud Estul Europei, lider al pietei austriece si jucator important pe toate cele 20 de piete in care are activitate, cu aproximativ 17 500 de angajati, 5,7 milioane de clienti si aproape 13 milioane de polite in 20 de piete regionale.

Cu un portofoliu complet de produse care respecta nevoile clientilor, dar si tendintele pietei, UNIQA Asigurari este unul dintre liderii pietei romanesti de asigurari generale, preocupandu-se permanent pe dezvoltarea de produse si solutii de asigurari integrate, adaptate nevoilor actuale si stilului de viata modern si dinamic.

UNIQA Asigurari numara in prezent, aproximativ 1 100 de angajati in 46 de sucursale si 101 de agentii, furnizand servicii pentru mai mult de 550 000 de clienti.

Obiectivul companiei este de a creste in mod sustinut si puternic pe piata locala de asigurari din Romania. Prin capacitatea fiecaruia dintre noi de a deveni cea mai buna versiune a sa, UNIQA Asigurari isi construieste succesul de business, creste prin oameni si isi construieste un avantaj competitiv din profesionalismul si angajamentul membrilor echipei sale, pentru ca valorile companiei stau la baza calitatii muncii acestora.

Prin implicare, orientarea catre comunitate, catre gasirea celor mai bune solutii de asigurare pentru imbunatatirea calitatii vietii, a sanatatii si a sigurantei, ii inspiram pe ceilalti , actionam intotdeauna cu profesionalism si oferim garantia unor servicii care corespund, cu adevarat, nevoilor clientilor UNIQA Asigurari.

Ca angajator, investim constant in formarea echipei noastre, cultivam talentul, dedicarea si entuziasmul fiecarui membru si impreuna ne indreptam toate resursele catre indeplinirea misiunii noastre: sa oferim clientilor siguranta si increderea in planurile lor de viitor.

Gandeste o cariera prin care sa te redescoperi alaturi de UNIQA Asigurari.

www.uniqa.ro

Publicat 3 mai 2022 Reactualizat 17 mai 2022 Expiră 2 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.