Specialist Resurse Umane

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Absolvent studii superioare (de preferat în domeniul economic);
  • Experiența în administrare personal și salarizare între 3-5 ani, de preferat într-o companie cu peste 50 angajati;
  • Atestat inspector resurse umane;
  • Cunoștințe solide privind Legislația Muncii;
  • Cunoștințe MS Office;
  • Limba engleză -nivel mediu/avansat;
  • Abilități foarte bune de organizare, comunicare și relaționare cu oamenii;
  • Capacitate de gestionare eficientă a timpului și priorităților;
  • Abilități de lucru în echipă;

Descrierea jobului

  • Gestionează procesul de recrutare și selecție pentru posturile alocate (alegerea surselor de recrutare, gestionarea procesului de recrutare conform procedurii, ofertare, răspuns către candidați)
  • Gestionarea dosarelor de personal;
  • Întocmirea tuturor documentelor necesare pentru angajare, modificare, desfacere a contractului de muncă, după caz, pentru personalul societăţii (contracte individuale de muncă, acte adiţionale, decizii etc.)
  • Verificarea documentelor prezentate la angajare, în vederea înscrierii lor în baza de date;
  • Întocmirea și eliberarea tuturor tipurilor de adeverințe şi acte, solicitate de salariaţii societăţii, cu respectarea prevederilor legale;
  • Păstrarea și actualizarea evidenței referitoare la efectuarea concediilor de odihnă, a concediilor fără plată, pentru personalul societăţii;
  • Verificarea, introducerea și arhivarea concediilor medicale și calcularea lor;
  • Asigura înregistrarea corectă și la timp în Revisal a tuturor documentelor de personal.
  • Calculează drepturile salariale conform pontajului, contractelor de muncă, politicii firmei și legislației în vigoare;
  • Oferă informații referitoare la situația veniturilor încasate, la cererea salariaților;
  • Asigură asistență și consiliere managementului în privința relațiilor de muncă în cadrul companiei.
  • Asigură relația cu organele statului: ITM/ AJOFM/ CNAS/ CAS;
  • Întocmirea documentelor de lichidare, pentru salariații care pleacă din companie;
  • Arhivarea documentelor de personal.
Beneficii:
  • Tip contract: perioada nedeterminata.
  • Program: 8h/zi, 40h/saptamana
  • Salariu competitiv;
  • Tichete de masa 20 lei/zi;
  • Meniu zilnic decontat;
  • Transport decontat;
  • Bonus anual de performanta.

Descrierea companiei

WIP INDUSTRIES ROMÂNIA este o companie privată cu capital suedez, care şi-a început activitatea în anul 2013, ajungând azi la un număr de 125 de angajaţi şi se află în continuă dezvoltare.

Compania mamă a SC Wip Industries România SRL este WIP HOLDING din Suedia, iar domeniul de activitate al companiei este producerea subansamblurilor de mobilier pentru furnizorii IKEA.

Publicat 18 nov. 2021 Reactualizat 16 dec. 2021 Expiră 18 dec. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.