Publicat 02 Mai 2019 | Expiră 02 Iun 2019

Specialist Resurse Umane

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Stimate viitor candidat cu toate ca experiența ta ni se pare valoroasa, pentru a merge mai departe cu o persoana care se apropie mai mult de profilul pe care noi il căutam in acest moment, avem nevoie ca set-urile tale profesionale sa suprapună cu cerințele stricte menționate mai jos. Am aprecia sa folosești butonul APLICA daca primele 7 puncte sunt acoperite in proporție de 100%.
Absolvent cu studii superioare

  1. Capacitatea de a îndeplini responsabilitatile si obligatiile prevazute in Regulamentul pentru Protectia Datelor cu caracter Personal(GDPR 679/2016), in special articolele 5/6/24/30/32,
  2. Experienta de minim 3 ani de zile pe o pozitie similara,
  3. Bune cunostinte de limba engleza nivel avansat,
  4. Specializare in Resurse Umane - certificare acreditata obligatorie,
  5. Cunostinte aprofundate de legislatia muncii,
  6. Specializare in sisteme de salarizare tip Ciel, Winmentor, Karisma, HR Software,
  7. Cunostinte avansate Office 2016/O365/SharePoint,
  8. Integritate morala si etica profesionala.

Descrierea jobului

- Intocmirea documentelor in legatura cu angajarea, modificarea sau incetarea contractului de munca,

- Gestionarea programelor de lucru pe locatii,
- Gestionarea si solutionarea situatiilor cu privire la toti angajatii societatii,
- Analiza temeiurilor legale vs. Scopuri și analiza / justificarea interesului legitim, unde este cazul- GDPR,
- Formular de Acordare a Consimtamantului- GDPR,
- Formular de Retragere a Consimtamantului- GDPR,
- Formular de raspuns la solicitarea Persoanei vizate-GDPR,
- Ghid de securitate pentru pentru personal,
- Instruire GDPR initiala personal,
conform procedurii interne cu respectarea Codului Muncii si a legislatiei in vigoare,

- administrarea dosarelor de personal,
- Verificarea pontajelor lunare pentru calculul salarial,
- Realizarea calculului salarial si intocmirea statului de salarii pe baza informatiilor primite ( pontaje, concedii medicale, concedii de odihna, concedii fara plata, modificari salariale, carduri, alte beneficii),
- Operarea modificarilor cu privire la dreptul concediilor de odihna, salarii de incadrare, avansuri salariale, retineri, popriri, beneficii,
- Redactarea/completarea adeverintelor de sanatate, salariat, credit, somaj, adrese ITM, documente casa HR cu respectarea termenelor stabilite,
- Trimiterea angajatilor la cabinetul de medicina muncii,
- Registrul general de evidenta a salariatilor on-line(REVISAL),
- Intocmirea actelor necesare pentru incetarea contractului individual de munca,
- Scrierea in carnetele de munca, evidenta concediilor de odihna,
- Mentinerea relatiei cu Inspectoratul Teritorial de Munca,
- Suport pentru angajati in eventuale neintelegeri ale calculului salarial.

Descrierea companiei

Încă de la înființarea companiei în anul 2005, numele HANDYMAN este sinonim cu profesionalismul. Calitatea incontestabilă și promptitudinea se îmbină cu varietatea, rezultatul fiind o gamă diversificată de servicii adresate companiilor medii și mari.
Scopul companiei HANDYMAN in ultimi 15 ani il reprezinta MANAGEMENTUL CALITATII SERVICIILOR, construind impreuna cu echipa de profesionisti un ansamblu de activitati, al caror scop il reprezinta atingerea unor obiective reale de utilizare optima a resurselor si eficientizarea personalului in vederea diminuari pierderilor. Acest ansamblu confera clientilor Handyman, incredere si un raport bun de calitate,versus costurile serviciilor contractate

Expirat
Specialist Resurse Umane  -  HANDYMAN INTERNATIONAL SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close