Publicat 14 Oct 2020 | Reactualizat 13 Nov 2020 | Expiră 14 Nov 2020

Specialist Resurse umane recrutare

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

- studii superioare
- cunoștințe bune operare PC(MS-Office)
- curs de inspector resurse umane constituie avantaj
- abilități excelente de comunicare și lucrul în echipă
- gândire organizată, atenție la detalii, capacitate dezvoltată de analiză și sinteză, organizată și flexibilă

Descrierea jobului

Responsabilități:

- identifică și administrează canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante
- concepe și postează anunțurile de recrutare pe baza discuțiilor cu șefii de departamente
- selectează candidații pe baza Cv-urilor, în funcție de profilul candidatului și cerințele postului
- contactează candidații selectați în vederea programării interviurilor
- participă activ în cadrul procesului de intervievare și selecție a candidaților
- întocmește și actualizează fișele de post
- coordonează orientarea noilor angajaţi pentru a facilita integrarea acestora în companie
- intocmește rapoarte și situații
- asigură alte activități în departamentul Resurse Umane.

Oferta (bonusuri, beneficii):

- salariu atractiv și tichete de masă;
-beneficii*: Crăciun, Paște, vacanță, zi de naștere, asigurare privată de sănătate;
- oportunitatea unei cariere intr-o companie multinațională;
- sistem informatic performant si logistica moderna
* acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conf. CCM la nivel de unitate.
Informare
Va informam că, prin aplicarea pentru o pozitie in cadrul societatii Selgros Cash&Carry SRL, va vom colecta si folosi datele personale oferite in desfasurarea procesului de selectie si recrutare de personal. Pentru informatii complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul recrutarii si selectiei de personal in cadrul Selgros Cash&Carry SRL, va rugam accesati site-ul societatii la adresa , sectiunea Cariere.

Descrierea companiei

Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanți actori din comerțul românesc și deține 23 de magazine în România. Selgros se află printre liderii comerțului românesc pentru că își îndeplinește cu seriozitate misiunea de a oferi, zilnic, o gamă variată de produse, garanția prospețimii și a profesionalismului, la prețul corect.

Obiectivul nostru este de a servi calitate și prospețime profesioniștilor și pasionaților de bunătățuri. Cu mii de parteneri, sute de mii de clienți și comunități puternice acolo unde suntem prezenți, scrutăm viitorul pentru a fi mereu utili și de încredere.

În 2011, Selgros a intrat în portofoliul Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare reţea B2B şi food service din Europa, cu operaţiuni în șapte țări europene (Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia). Preluarea rețelei de către Transgourmet confirmă atenția crescândă pe care Selgros o acordă pieței gastro și evidențiază calitățile definitorii ale companiei: puterea succesului, energia excelenței și pasiunea ca bază a oricărei acțiuni.

Expirat
Specialist Resurse umane recrutare  -  SELGROS Cash&Carry

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close