Publicat 10 Aug 2017 | Reactualizat 18 Aug 2017 | Expiră 09 Sep 2017

Specialist resurse umane (back office)

1 post

Candidatul ideal

Cerinţele postului:


Studii:

  • Absolvent studii medii; studiile superioare reprezinta un avantaj.
Experienţa în muncă:
  • 1 an de cunostinte insusite prin experienta la locul de munca si/sau colaborare cu angajatii mai experimentati;
  • Experienta acumulata, ca urmare a implementarii unor proceduri si modele standard de lucru, revizuibile si in continua actualizare;

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
  • Cunostinte privind principiile si procedurile de Resurse Umane, in ceea ce priveste angajarea, relatiile de munca, incetarea contractului de munca, organizarea arhivelor;
  • Cunostinte si proceduri administrative, cum ar fi redactarea unor documente, indosarierea si organizarea informatiilor, precum si alte proceduri si moduri de lucru de birotica;
  • Ascultare activa – atentie completa indreptata catre celalalt, concentrare pe ceea ce se comunica, acordare timp pentru a-i intelege problemele, intrebari ajutatoare, ascultare fara intreruperi in momente nepotrivite;
  • Intelegere interpersonala – capacitatea de a asculta si a intelege corect problemele celorlalti;
  • Orientare catre client si rezolvarea problemelor – capacitatea de a gasi solutii pentru a rezolva problemele care apar, atat cele legate de clientii interni, cat si cele care tin de buna desfasurare a activitatii curente;
  • Capacitatea de a obtine informatii – a pune intrebari pentru a identifica adevarata cauza a problemei;
  • Cooperare — amabil cu ceilalti, avand o atitudine cooperanta, naturala, spirit de echipa;
  • Integritate — caracter onest si etic;
  • Abilitati organizatorice, fire practica;
  • Cunoasterea unei limbi straine, de preferinta limba engleza - este considerata un avantaj;
  • Permis de conducere – categoria B – constituie un avantaj.

Descrierea jobului

SCOP: Asigura suport in vederea implementarii politicilor, procedurilor si practicilor companiei privind administrarea documentelor de personal, in vederea sprijinirii obiectivelor companiei, respectand deciziile conducerii si legislatia muncii aplicabila.



RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:

  • Efectueaza toate activitatile privind administrarea eficienta si corecta a dosarelor de personal (actualizarea dosarelor de personal cu toate documentele de resurse umane emise pentru salariati, respectiv, dar fara a se limita la: toate documentele aferente angajarii, modificarii CIM si a statutului de angajare, drepturilor acordate, incetarii CIM, precum si alte documente cu caracter individual si/sau personal, certificari/adeverinte emise, corespondente diverse cu salariatul etc.);
  • Furnizeaza salariatilor copii dupa documentele din dosarul de personal, respectand procesele de resurse umane specifice si legislatia muncii in vigoare;
  • Asigura o evidenta exacta si la zi a gestiunii de dosare de personal si/sau asigura interfata cu furnizorul de servicii de arhivare, dupa caz;
  • Intocmeste si transmite salariatilor activi si fostilor salariati documentele prin care se certifica anumite informatii privind statutul si conditiile de angajare (de ex.: extras Reges, adeverinte privind activitatea depusa in cadrul companiei emise in vederea constituirii/certificarii vechimii in munca, adeverinte non-standard etc. ), la solicitarea acestora sau a diferitelor autoritati, in special din domeniul relatiilor de munca, sau in vederea indeplinirii unor obligatii legale;
  • Se asigura ca procesele de resurse umane aflate in responsabilitatea sa sunt finalizate cu succes, mentinand o relatie eficienta si o buna colaborare cu toti Specialistii de Resurse Umane din cadrul echipei de resurse umane a Companiei, atat interni (Front Office, Operatiuni HR etc.), cat si externi (din cadrul Deutsche Business Services S.R.L.) ;
  • Asigura suport in vederea implementarii politicilor de resurse umane si a prevederilor Contractului Colectiv de Munca aplicabil, privind beneficiile (tichete de masa, tichete cadou, decont transport serviciu – casa - serviciu etc.) in concordanta cu prevederile legale in vigoare;
  • Asigura suport in vederea implementarii politicilor, procedurilor si practicilor specifice administrarii personalului, furnizand suportul necesar atingerii obiectivelor organizatiei din care fac parte, respectand deciziile Conducerii si legislatia muncii aplicabila, asiguradu-se in acelasi timp ca toate acestea sunt corect aplicate;
  • Ofera suportul necesar Specialistilor Resurse Umane (Front Office) pentru aplicarea corecta a procedurilor de HR si acordarea drepturilor prevazute in CCM, regulamentul intern, politicile interne si legislatia muncii in vigoare;
  • Asigura suportul necesar solutionarii cazurilor ce vizeaza relatiile de munca, furnizand documentele necesare investigarii acestor cazuri, din perspectiva istoricului de angajare si a statutului personal, in vederea mentinerii in bune conditii a relatiilor cu autoritatile si respectarea prevederilor legale aplicabile.

Specialist resurse umane (back office)  -  Telekom Romania Mobile Communications S.A.