Specialist resurse umane administrare personal salarizare

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

- studii superioare
- cunoștințe bune operare PC(MS-Office)
- curs de inspector resurse umane constituie avantaj
- cunoștințe de legislația muncii și salarizare
- abilități excelente de comunicare și lucrul în echipă
- capacitate de evaluare, corelare și sinteză a informațiilor
- raționament logic, capacitate de analiză și sinteză

Descrierea jobului

Responsabilități principale:
- asigură suport magazinelor coordonate în ceea ce privește întocmirea contractelor individuale de muncă, a tuturor documentelor ce se întocmesc pe durata derulării unui contract de muncă precum și la încetarea acestuia;
- verifică îndeplinirea procedurilor de angajare și corectitudinea întocmirii contractelor individuale de muncă;
- verifică corectitudinea întocmirii documentelor privind modificarea contractelor individuale de muncă și desfacerea/încetarea raporturilor de muncă;
- verifică corectitudinea întocmirii datelor introduse în sistemul de salarizare și de pontaj la angajarea, modificarea, desfacerea raporturilor de muncă de către specialistul resurse umane din magazine;
- verifică situațiile/rapoartele transmise de către birourile resurse umane din magazinele pe care le coordonează;
- cunoaște, aplică și asigură respectarea dispozițiilor legale în vigoare și a procedurilor și reglementărilor interne din domeniul muncii și al salarizării;
-participă la elaborarea procedurilor/instrucțiunilor de lucru privind activitățile de resurse umane;
- asigură și verifică corectitudinea datelor introduse în sistemul de salarizare;
- verifică corectitudinea completării concediilor medicale prezentate de angajații din magazinele coordonate;
- asigură corectitudinea calculării, completării și declarării certificatelor de concediu medical;
- asigură suport magazinelor coordonate cu privire la procesul de recrutare;
- operează și ține evidența popririlor angajaților;
- completează Registrul general de evidență al salariaților și transmite Revisalul;
- întocmește rapoarte și situații;
- asigură alte activități în cadrul departamentul Resurse Umane.

Oferta (bonusuri, beneficii):

- salariu atractiv și tichete de masă;
- beneficii*: Crăciun, Paște, vacanță, zi de naștere, asigurare privată de sănătate;
- oportunitatea unei cariere intr-o companie multinațională;
- sistem informatic performant si logistica moderna
* acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conf. CCM la nivel de unitate.
Informare
Va informam că, prin aplicarea pentru o pozitie in cadrul societatii Selgros Cash&Carry SRL, va vom colecta si folosi datele personale oferite in desfasurarea procesului de selectie si recrutare de personal. Pentru informatii complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul recrutarii si selectiei de personal in cadrul Selgros Cash&Carry SRL, va rugam accesati site-ul societatii la adresa , sectiunea Cariere.

Descrierea companiei

Selgros Cash&Carry este parte din portofoliul Transgourmet Holding AG, a două cea mai mare reţea B2B şi food service din Europa, cu operaţiuni în șapte țări europene (Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia). Preluarea rețelei de către Transgourmet confirmă atenția crescândă pe care Selgros o acordă pieței gastro și evidențiază calitățile definitorii ale companiei: puterea succesului, energia excelenței și pasiunea că bază a oricărei acțiuni.

Selgros Cash&Carry România a intrat pe piață în anul 2001 prin decshiderea primului magazin în Brașov și este unul dintre cei mai importanți actori din comerțul românesc. In prezent, Selgros deține 23 de magazine în România și se află printre liderii comerțului românesc pentru că își îndeplinește cu seriozitate misiunea de a oferi zilnic, o gamă variată de produse, garanția prospețimii și a profesionalismului, la prețul corect.

Obiectivul nostru este de a servi calitate și prospețime profesioniștilor și pasionaților de bunătățuri. Cu mii de parteneri, sute de mii de clienți și comunități puternice acolo unde suntem prezenți, scrutăm viitorul pentru a fi mereu utili și de încredere.

Clientul este în centrul activității Selgros și ne îndeplinim zilnic misiunea de a îi oferi un sortiment bogat și diversificat, de o calitate înaltă la prețuri avantajoase și servicii excelente.

Notorietatea și succesul Selgros se datorează calităților, abilităților și efortului conjugat al tuturor colegilor noştri, care şi-au însuşit principiile și valorile companiei și le transpun cu pragmatism în activitatea zilnică.

Astăzi echipa Selgros România are peste 4493 de membrii, feicare dintre ei la fel de important și de valoros pentru companie, muncim cu placere împreună, ne implicăm, ne asumăm responsabilitățile, ne perfecționăm zilnic și ne facem meseria eficient în beneficiul clienților și companiei. Suntem dedicați muncii noastre, ne bucură întotdeauna lucrul bine făcut și ne dorim să facem ziua mai bună tuturor celor ce ne trec pargul.

Te așteptăm să faci parte din Clubul profesioniștilor Selgros!

Publicat 8 oct. 2021 Reactualizat 7 nov. 2021 Expiră 7 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos