Specialist/Responsabil achizitii

Premium Porc Group
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Experienta de minim 3 ani pe o pozitie similara; experienţă anterioară intr-o companie de productie, sau gestionare depozit materiale reprezinta avantaj;
  • Abilități excelente de comunicare si negociere;
  • Experienta de lucru cu sistem IT de gestiune/comenzii reprezinta avantaj;
  • Atentie la detalii si organizare;
  • Disponibilitate de a lucra într-un mediu administrativ dinamic, cu solicitari diverse si termene stranse de livrare;
  • Abilităţi bune de operare calculator, experientă de lucru cu pachetul Microsoft Office;
  • Nivel mediu limba engleză, scris și vorbit;
  • Abilităţi bune de operare calculator, în special pachetul Microsoft Office;
  • Fluent(a)in limba engleză (scris și vorbit);
  • Permis categoria B;

Descrierea jobului

  • Plasează comenzi de achizitie pentru materiale, consumabile, unelte, echipamente si servicii, în funcție de necesitățile si comenziile beneficiarilor (ferme, FNC, mentenanta etc), conform procedurilor interne de lucru si in cele mai bune conditii pentru companie (pret, calitate);
  • Identifică, selectează și negociază cu furnizori naționali și internationali, în vederea achiziționării de materiale, unelte, echipamente si servicii;
  • Colaborează permanent și păstrează legatura cu furnizorii de materiale, echipamente si servicii;
  • Viziteaza periodic fermele si ceilalti beneficiari interni pentru a cunoaste si intelege nevoile acestora, precum si caracteristicile tehnice ale produselor solicitate;
  • Asigura buna derulare a contractelor cu furnizorii, conform clauzelor comerciale agreate (pret, calitate, termen livrare/plata, costuri livrare etc) si procedurilor interne de lucru;
  • Verifică corectitudinea facturilor primite, înainte de transmiterea acestora către departamentul contabil;
  • Lucreaza indeaproape cu magazionerul/gestionarul si asigura gestiunea stocurilor din depozit conform regulilor interne agreate;
  • Realizeaza inventarul periodic cu gestionarul din depozit;
  • Asigura returul produselor si materialelor neconforme;
  • Urmareste si asigura livrarea produselor solicitate catre beneficiari;
  • Analizeaza si propune modalitati de imbunatatire a fluxului de achizitii (comanda – achizitie – livrare), inclusiv actualizarea procedurilor interne de lucru;

Descrierea companiei

Premium Porc Group este un grup românesc de companii, parte a unui holding danez, specializat în înfiintarea și gestiunea producţiei de porcine în sistem intensiv, folosind tehnologie şi know-how danez. Grupul de companii Premium Porc este printre cei mai mari producători de carne de porc din Romania și deține ferme de creștere porcine în judeţele Brăila, Brasov, Constanţa, Olt, Sibiu şi Vrancea.

Pentru mai multe informatii despre companie, va rugam vizitati: www.premiumporc.com

Publicat 10 Mart. 2023 Reactualizat 24 Mart. 2023 Expiră 9 Apr. 2023
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.