Specialist Relatii Clienti / Operator Call Center

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Studii
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Abilităţi de comunicare cu pacienţii şi membrii echipei medicale
  • Abilitatea de asculta cu rabdare si de a clarifica, prin intrebari, situatiile prezentate de pacienti; abilitatea de a raspunde intr-o maniera binevoitoare si profesionista; de asemenea, abilitatea de a transmite informatiile clar;
  • Persoana empatica
  • Capacitate de analiză, planificare, organizare, coordonare a activității
  • Iniţiativă, responsabilitate, implicare, lucru în echipă
  • Abilităţi de interacţiune pozitivă şi de gestionare a conflictelor
  • Dezvoltare profesională, dorinţa de autoperfecţionare
  • Cunoștințe temeinice operare PC. Experiența în utilizarea softurilor dedicate activității de recepție reprezintă un avantaj
  • Bună cunoaștere a limbii engleze – scris și vorbit

Descrierea jobului

  • Respectă principiile îngrijirii centrate pe pacient in orice interacțiune cu acesta, căutând să ii asigure o experiență cât mai bună în cadrul centrului medical;
  • Preluarea telefonica a solicitarilor pacientilor intr-o maniera politicoasa, binevoitoare, profesionista si oferirea informatiilor corecte si complete despre serviciile Centrului Medical Emerald, respectand standardele legate de comunicare in cadrul companiei.
  • Preluarea apelurilor telefonice (interne si externe);
  • Efectuarea/anularea programarilor;
  • Informarea corecta a pacientilor în legătură cu serviciile oferite ( tipuri de servicii active, servicii noi introduse, preturi si promotii, protocol);
  • Oferirea suportului in accesarea rezultatelor;
  • Preluarea si rezolvarea operativa a solicitarilor pacientilor;
  • Promovarea serviciilor companiei in randul potentialilor clienti.
  • Preia pacientul care se prezintă în incinta centrului medical; solicită documentele de identitate ale pacientului și, dacă este necesar, documentele doveditoare ale statutului de asigurat în sistemul de Asigurări Sociale de Sănătate/Card European de Sănătate etc.și întocmește fișa de prezentare a pacientului
  • Îndrumă pacientul către cabinetele medicale, potrivit programării
  • Eliberează documentele medicale rezultate în urma investigațiilor, dupa validarea acestora de către medic
  • Introduce informații în baza de date
  • Încasează plățile pentru serviciile medicale prestate, dacă este cazul
  • Are obligația să păstreze confidențialitatea față de terți (conform reglementărilor în vigoare) privind datele de identificare ale pacientului și privind serviciile furnizate fiecărui pacient.

Cum ajungi la noi:
Metrou: Stația Aurel Vlaicu
STB: Linia de autobuz 301

Descrierea companiei

Emerald este un centru medical integrat, certificat ISO Lloyd’s și autorizat pentru derulare studii clinice, ce își propune să abordeze în mod unitar toate etapele îngrjirilor medicale, de la prevenție la diagnostic, tratament și urmărire medicală.

Publicat 11 nov. 2021 Expiră 11 dec. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.