Specialist recrutare și dezvoltare personal

AUSTRAL TRADE SRL - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

  • minimum 2 ani experiență în gestionarea proceselor de recrutare, în diverse arii de activitate;
  • cunoștințe temeinice privind tehnicile și instrumentele de recrutare și selecție;
  • absolvent studii superioare în științe socio-umane;
  • capacitatea de a lucra autonom și de a respecta termene limită;
  • bune abilități de comunicare și relaționare cu diferite tipologii de oameni;
  • atitudine pro-activă, spirit organizatoric și capacitate de a lua decizii;
  • cunoștințe de legislația muncii;
  • inițiativă și dorință de dezvoltare;
  • disponibilitate pentru deplasări ocazionale;
  • cunoștințe de limba engleză (ce puțin nivel mediu);
  • cunoștințe avansate de utilizare a pachetului MS Office și utilizare a platformelor de comunicare online (ex: Zoom, Teams).

Descrierea jobului

  • Gestionează eficient procesele de recrutare și selecție la nivel național, utilizând cele mai eficiente canale și modalități de recrutare, specifice fiecărei categorii de posturi:
- comunică eficinent cu managerii de departamente pentru a stabili nevoile de personal și profilul candidaților;
- redactează și publică anunțurile de recrutare;
- susține interviurile cu candidații selectați și oferă feedback candidaților respinși;
- prezintă și negociază ofertele de angajare;
- actualizează periodic baza de date a candidaților.
  • Gestionează procesul de comunicare internă;
  • Coordonează activitățile de induction și onboarding pentru noii angajați;
  • Gestionează relația cu furnizorii de servicii specifice departamentului de resurse umane;
  • Organizează activități și evenimente interne, care pot conduce la dezvoltarea și motivarea angajaților;
  • Întocmește bugetul pentru departamentul de resurse umane;
  • În colaborare cu managerii de departamente, identifică nevoile de training și propune programe de training, în funcție de specificul fiecărui departament;
  • Organizează survey-ul anual privind satisfacția angajaților și propune implementarea de măsuri, în funcție de rezultatele obținute;
  • Susține exit-interviuri și centralizează feedbackurile angajaților, propunând soluții de îmbunătățire în cadrul companiei, atunci când este cazul.

Oferim:
  • salariu atractiv;
  • tichete de masă;
  • mediu de lucru dinamic, cu posibilități de dezvoltare profesională.

* Doar candidații considerați eligibili vor fi contactați pentru interviu.

Descrierea companiei

Cele mai frumoase calatorii incep si continua cu zambetul pe buze, astfel ca te invitam alaturi de noi intr-o calatorie interesanta in care putem crea si implementa proiecte frumoase si totodata durabile.

Ne face placere sa lucram impreuna, deoarece in cadrul Austral proiectele se dezvolta prin intermediul membrilor echipei si odata cu ei, putand, in acelasi timp, sa ne bazam unii pe ceilalti. Avem curaj sa cerem si sa ne oferim ajutorul, deoarece dezvoltarea profesionala a fiecaruia dintre noi se bazeaza pe cunostinte, empatie si colaborare, atat cu membrii echipei, cat si cu partenerii de afaceri.

Ne indeplinim cu succes toate activitatile, pentru ca, de-a lungul experientei am invatat sa lucram foarte bine atat individual, cat si in echipa, punand in valoare fiecare coechipier.

Consideram ca, dincolo de experienta din CV, a fi profesionist inseamna sa te dezvolti prin activitatea pe care o desfasori, aducand totodata plus valoare in cadrul companiei in care activezi si ne bucuram sa avem alaturi de noi oamnei care cred in aceleasi principii.

Daca iti doresti sa afli mai multe despre noi te invitam sa vizitezi www.austral.ro sau pagina noastra de Facebook: https://www.facebook.com/australtradecompany

Publicat 9 mai 2022 Reactualizat 16 mai 2022 Expiră 8 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.