Specialist Reclamatii Business
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Capacitate dе analiza, sinteza si oferirea dе solutii optime;
Excelente abilitati dе comunicare (verbal si scris);
Cunostinte tehnice minime in domeniul telecomunicatiilor;
Bune cunostinte de operare PC /MS Office (Word, Excel, Power Point);
Rezistenta la stres si activitati repetitive;
Bune abilitati de organizare si lucrul cu documente;
Spirit de observatie si atentie acordata detaliilor;
Potential ridicat privind lucrul in echipa;
Experienta in lucrul cu facturi/contracte de prestari servicii;
Cunostinte limba engleza – nivel mediu spre superior;
Cunostinte specifice domeniului relatiei cu clientii / domeniul telecomunicatiilor si energetic;
Cunostinte de nivel mediu privind legislatia financiar-contabila.
Descrierea jobului
Sustinerea audientelor din sediul central cu reprezentantii persoanelor ︁︀︂︃︃︈︃︁︃︀juridice, precum si a reclamatiilor primite de la autoritati;
Efectuarea operatiunilor de stornare (reglari financiare), respectand temeiul legal, conditiile stabilite prin procedurile de lucru si plafoanele stabilite intern;
Investigarea si solutionarea cu prioritate a sesizarilor venite din partea clientiilor mari (Corporate), a clientilor strategici /bugetari;
Oferirea unui raspuns pentru toate situatiile prezentate de catre client folosind un limbaj simplu, usor de inteles de catre client, adaptat la nivelul clientului;
Sesizarea departamentelor implicate in rezolvarea reclamatiei unui client;
Mentinerea evidentei sesizarilor date in lucru, cat si a celor solutionate;
Rezolvarea ticketelor asignate catre departamentul Reclamatii Business pentru serviciile de telecomunicatii si pentru serviciul Digi Energy;
Documentarea, investigarea si obtinerea aprobarilor necesare pentru realizarea stornarilor in cazul clientilor care solicita reglarea facturilor;
Contactarea telefonica a clientilor ori de cate ori este nevoie de clarificari, confirmari, comunicand intr-un mod politicos, empatic, demonstrand orientare catre client;
Respectarea tuturor termenelor provenite din reglementarile in vigoare si instructiunile de lucru;
Intermedierea relatiei dintre institutiile guvernamentale /neguvernamentale si companie, prin rezolvarea prompta a solicitarilor venite de la clientii care se adreseaza acestora, ca urmare a unor raspunsuri nefavorabile primite initial din partea Digi ROMANIA.
Descrierea companiei
Digi ROMANIA este unul dintre cei mai importanti operatori de servicii integrate de comunicatii din regiune, furnizand servicii sub brandul Digi in Romania, Portugalia, Spania si Italia. In prezent, compania este lider in Romania pe piata segmentului de servicii de televiziune prin cablu si satelit, sub brandul Digi TV, de servicii de internet, sub brandul Digi Net, dar si un furnizor alternativ de servicii de telefonie fixa, Digi Tel si telefonie mobila, Digi Mobil, care este in continua crestere si dezvoltare. Compania detine singura televiziune de stiri din Romania in format full HD, Digi24 HD, cu 8 statii regionale, 4 canale de sport, Digi Sport 1, 2, 3 si 4, un canal de filme Pay-TV, Digi Film, 3 programe de documentare, Digi World, Digi Life si Digi Animal World, un canal de muzica, Utv, 5 posturi de radio: DIGI FM, Pro FM, INFO PRO, MUSIC FM si DANCE FM.
"Candidatul confirma, prin transmiterea candidaturii sale pentru pozitia descrisa mai sus, ca a citit Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidatilor in procesul de recrutare", disponibila pe www.digiromania.ro/ Protectia datelor cu caracter personal."