de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

Publicat 24 Oct 2019 | Reactualizat 21 Nov 2019 | Expiră 24 Nov 2019

Specialist Raportare

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Experiență 1-2 ani în raportare și analiză de date;
Atenţie la detalii, răbdare şi capacitate de a lucra cu fişiere complexe, cu multe interdependenţe;
Foarte bune cunoștințe de Excel;
Spirit analitic dezvoltat;
Foarte bune abilităţi de organizare şi planificare;
Bune abilităţi de comunicare şi relaţionare;
Capacitate de a lucra transversal, cu diverse echipe/departamente/nivele de management;
Atitudine autodidactă,
Orientare către găsirea de soluții;
Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional.

Descrierea jobului

Raportare / Analiză:
Creează și implementează rapoarte pentru măsurarea performanţei din departamentul Centrala Cumpărări;
Contribuie la definirea metricilor, dashboard-urilor şi a rapoartelor de activitate, pornind de la activitatea şi obiectivele din Centrala de Cumpărări;
Realizează şi verifică rapoarte periodice (zilnice / săptămânale / lunare) şi ad-hoc;
Creează şi actualizează documentaţia pentru utilizatori şi procedurile standard de operare pentru rapoarte.

Calitatea datelor:
Defineşte chei de verificare a datelor extrase şi prelucrate în rapoarte;
Identifică problemele de calitate a datelor (erori de sistem, greşeli/schimbări de parametrizare etc) şi le semnalează către echipele responsabile;
Efectuează reconcilieri între rapoartele departamentului Centrala Cumpărări, metricii raportați de parteneri, costuri şi facturi.

Automatizare rapoarte:
Identifică constant metode de a îmbunătăţi şi simplifica fluxul de date şi modul de lucru cu ele;
Configurează şi gestionează baze de date care să permită generarea automată de rapoarte;
Optimizează performanţa query-urilor cu scopul de a creşte productivitatea departamentului.

Proiecte:
Colaborează cu toate echipele departamentului Centrala Cumpărări şi oferă suport în măsurarea rezultatelor de proiect;
Participă în şedinţele de proiect pentru a înţelege obiectivele, procesele şi nevoile fiecărui proiect;
Se implică activ în diverse proiecte transverse.

Descrierea companiei

Membră a Grupului Francez Adeo, numărul 3 mondial în piața de bricolaj, compania LEROY MERLIN România are în prezent deschise magazine în București, Craiova, Ploiești, Brașov, Cluj-Napoca, Sibiu, Constanța, Tîrgu Mureș, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea, urmând să deschidă și alte magazine în principalele orașe din țară. Magazinele LEROY MERLIN oferă clienților săi soluții pentru amenajarea spațiului, decorare, grădinărit, construcții, bricolaj. Astfel, visele fiecarui client se pot îndeplini grație prețurilor accesibile și diversității produselor.

LEROY MERLIN susține platforma comunitara online FACEM-FACEM pusă la dispoziția tuturor pasionaților de bricolaj, construcții, decorațiuni și grădinărit. La Leroy Merlin reușita fiecărui membru al companiei contribuie la reușita companiei.

http://www.leroymerlin.ro

Expirat
Specialist Raportare  -  LEROY MERLIN ROMANIA SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close