
Specialist Order Management
Sos. Odaii nr.439
- 2 poziții
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Studii
Departamente
Salariu
Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Permis conducere
Nespecificat
Candidatul Ideal
CUNOSTINTE NECESARE:
APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE:
- Studii medii ( diploma de bacalaureat) sau superioare ( reprezinta avantaj)
- Experienta pe post: minim 3 ani
- Limba ebgleza – nivel mediu
- Cunoştinţe de operare pe calculator: Microsoft Office (word, excell, power point), navigare Internet;
- Cunoştinţe din domeniul economic
- Cunostinte operare SAP
- Cunostinte de baza de contabilitate primara si gestiunea stocurilor
APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE:
- Setarea (organizarea) prioritatilor
- Analiza si capacitate de rezolvare a problemelor
- Initiativa si ducerea la bun sfarsit a initiativelor
- Lucrul in echipa si impreuna cu altii
- Comunicare
- Creativitate si inovatie
Descrierea jobului
SCOPUL POSTULUI:
ARII PRINCIPALE DE RESPONSABILITATE :
ATRIBUŢII SI RESPONSABILITATI SPECIFICE:
CE OFERIM:
- Ofera suport clientilor si echipelor de vanzari
- Preluarea si procesarea comenzilor clientilor
- Suport in livrarea comenzilor
ARII PRINCIPALE DE RESPONSABILITATE :
- Logistica: Organizare livrari catre clientii alocati
- Aprovizionare: Procesare comenzi in SAP
- Conditii clienti: Aplicare corecta conditii colaborare clienti in Sap: discount, bonus
- Intocmire si urmarire contracte de vanzare-cumparare pentru clientii alocati
- Facturare: Intocmire devize, proforme, facturi, credit note, facturi de bonus
- Operare SAP
ATRIBUŢII SI RESPONSABILITATI SPECIFICE:
- Procesarea si urmarirea comenzilor clientilor
- Rezolva probleme de diferente livrari sau retururi
- Intocmeste comenzi externe pentru aprovizionare service / KC.
- Urmareste comenzile in SAP inclusiv Deblocare comenzi clienti:
- Inregistreaza comenzile in SAP
- Verifica platile si liniile de credit ale clientilor daca este cazul si se incadreaza in limitele setate.
- Raspunde prompt solicitarilor de stoc.
- Verifica incarcarea comenzilor in tranzactiile din SAP.
- Urmareste, analizeaza si dimensioneaza stocurile in depozitul central
- Intocmeste ‘credit note’, proforme, facturi, facturi de bonus
- Urmareste respectarea conditii inclusiv in derularea contractelor cu tertii
- Urmareste incasarile facturilor emise si trimite notificari catre clienti pentru plata facturi restante.
- Mentine legatura cu Key Account alocat cientiilor (Retail / Direct Sales)
- Inregistrarea reclamatiilor clientiilor in sistemul de gestionare reclamatii (Sharepoint)
CE OFERIM:
- Beneficii flexibile in Benefits Online
- Abonament individual si Family de servicii medicale complete si complexe
- Zile concediu suplimentar in functie de vechimea in munca
- Ziua de nastere - zi libera platita de catre comapanie
- Reduceri de 35 % la achizitionarea produselor companiei conform procedurilor aprobate
- Progarme de recunoastere si apreciere
- Abonament Bookster
- Decont transport pe perioada de stare de alerta
Descrierea companiei
Kärcher s-a caracterizat inca de la inceput prin ingeniozitate si gandire inovativa. Compania a fost fondata in 1935 de inventatorul Alfred Kärcher, care a inceput sa isi produca si comercializeze ideile de produse in domeniul tehnologiei incalzirii. Piatra de temelie in transformarea in liderul in curatenie pe piata mondiala a fost pusa in anul 1950 odata cu inventarea primului curatitor cu apa calda sub presiune din Europa. Cand Alfred Kärcher a murit in 1959, sotia sa Irene i-a continuat munca de o viata pana la moartea acesteia in 1989. Kärcher a ramas o companie de familie pana azi, cu
Ce ne ghidează?
Filosofia noastră clară și simplă: inovația reprezintă beneficiul oamenilor. Suntem perfecționiști, regândim întotdeauna sistemele și proiectele. Avem curajul să deschidem drumuri noi și siguranța să acționăm în loc să vorbim despre toate acestea. Această filosofie generează soluții eficiente, de calitate, care permit o gestionare inovatoare, cu un pas înaintea pieței. Deoarece, pentru noi, curățenia este cea mai mare provocare din lume. Pentru ea depunem eforturi. În fiecare zi.
Ce ne ghidează?
Filosofia noastră clară și simplă: inovația reprezintă beneficiul oamenilor. Suntem perfecționiști, regândim întotdeauna sistemele și proiectele. Avem curajul să deschidem drumuri noi și siguranța să acționăm în loc să vorbim despre toate acestea. Această filosofie generează soluții eficiente, de calitate, care permit o gestionare inovatoare, cu un pas înaintea pieței. Deoarece, pentru noi, curățenia este cea mai mare provocare din lume. Pentru ea depunem eforturi. În fiecare zi.
Publicat
10 mai 2022
Reactualizat
17 mai 2022
Expiră
9 iun. 2022
Joburi similare