Candidatul Ideal
•Experienta anterioara intr-un mediu Call Center sau Financiar bancar /non-bancar poate reprezenta un avantaj;
•Studii superioare sau in curs de finalizare;
•Cunostințe operare PC (MS Office, Windows);
•Atitudine proactiva, abilitati de lucru in echipa;
•Responsabilitate, adaptabilitate, autocontrol;
•Atentie la detalii, viteza de reactie, capacitate de comunicare si organizare;
•Abilitati puternice de interactiune si comunicare, verbala si scrisa, abilitati de negociere;
Descrierea jobului
•Efectuarea de modificari contractuale la cererea clientilor;
•Preluarea cererilor/ reclamatiilor/ sesizarilor din partea clientilor si remedierea acestora, respectand termenele din proceura;
•Furnizarea clientilor cu documentele solicitate;
•Verificarea si alocarea platilor neidentificate;
•Oferirea de suport telefonic/ e-mail /chat clientilor.
Descrierea companiei
Fondată în 2012, compania Mogo este o institutie financiara activa in leasing financiar si credite in domeniul auto, cu prezenta in mai multe tari precum Letonia, Lituania, Estonia, Georgia, Polonia, Bulgaria, Moldova, Albania, Armenia, Bielarus, Ucraina si desigur Romania. Dezvoltarea dinamică a Mogo este posibilă datorită, printre altele, suportului de capital stabil si unei soluții tehnologice și eficiente de management al portofoliului de creanțe, care in prezent a ajuns la 90 de milioane de euro.
In Romania suntem in plina extindere , cu prezenta in Bucuresti, Timisoara, Cluj, Iasi, Brasov, Craiova, Galati, Constanta, Ploiesti si in curand si alte orase importante.