Candidatul Ideal
Experienta intr-o pozitie similara;︊︂︅︆︇︆︍︊︂︆︄︄︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
Cunostinte operare PC: MS Office;
Experienta de lucru intr-un program de gestiune;
Cunostinte de contabilitate primara;
Atentie distributiva;
Abilitati de comunicare si lucru în echipa, rezistenta la stres;
Capacitate de adaptare si invatare rapida, flexibilitate, dinamism, competente de comunicare;
Capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor cu respectarea termenelor;
Atentie la detalii, rigurozitate, spirit analitic si de observatie;
Bune abilitati de comunicare si organizare;
Experienta anterioara in operare calculator sau suport clienti reprezinta un avantaj;
Experienta in programul Charisma sau alte programe ERP.
Cunostinte operare PC: MS Office;
Experienta de lucru intr-un program de gestiune;
Cunostinte de contabilitate primara;
Atentie distributiva;
Abilitati de comunicare si lucru în echipa, rezistenta la stres;
Capacitate de adaptare si invatare rapida, flexibilitate, dinamism, competente de comunicare;
Capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor cu respectarea termenelor;
Atentie la detalii, rigurozitate, spirit analitic si de observatie;
Bune abilitati de comunicare si organizare;
Experienta anterioara in operare calculator sau suport clienti reprezinta un avantaj;
Experienta in programul Charisma sau alte programe ERP.
Descrierea jobului
Procesarea comenzilor Ika/comert traditional;
Facturarea avizelor de insotirea marfii, inchiderea fluxului de facturare pentru fiecare partener alocat;
Inregistrarea in sistemul ERP a intrarilor avize/facturi;
Colaborarea cu departamentele interne ( financiar,logistic,vanzari etc);
Suport operational pentru departamentul de vanzari;
Intocmirea rapoartelor operationale;
Asigura corectitudinea informatiilor introduse in system (cantitati,preturi,termene de livrare);
Identificarea si raportarea eventualelor erori aparute in procesarea/facturarea comenzilor;
Capacitati analitice si abilitati de comunicare si de rezolvare a problemelor aparute;
Permis categoria B.
Facturarea avizelor de insotirea marfii, inchiderea fluxului de facturare pentru fiecare partener alocat;
Inregistrarea in sistemul ERP a intrarilor avize/facturi;
Colaborarea cu departamentele interne ( financiar,logistic,vanzari etc);
Suport operational pentru departamentul de vanzari;
Intocmirea rapoartelor operationale;
Asigura corectitudinea informatiilor introduse in system (cantitati,preturi,termene de livrare);
Identificarea si raportarea eventualelor erori aparute in procesarea/facturarea comenzilor;
Capacitati analitice si abilitati de comunicare si de rezolvare a problemelor aparute;
Permis categoria B.
Descrierea companiei
Povestea noastră a început in 1991 cand s-au pus bazele unei mici afaceri locale de distribuție. De-a lungul anilor, aceasta a crescut treptat, transformându-se într-o companie FMCG cu o cifră de afaceri de peste 228 mil EURO.
În cei peste 30 de ani de la înfiintare, am adaugat în portofoliu branduri românești și internaționale, care se bucură de mare popularitate în rândul tuturor categoriilor de consumatori.
Activăm în două piețe majore Retail si Food Service prin patru divizii de vânzări specializate, cu echipe separate și cu experiență în canalul de distribuție deservit:
- Retail Modern
- Retail Tradițional
- HoReCa
- Cofetărie /Brutărie/ Patiserie /Gelaterie