Candidatul Ideal
SPECIALIST MARKETING
Profilul candidatului:
Studii in Comunicare / Jurnalism / Relații Publice / Marketing, sau experiența in domeniu;
Cunostinte de limba engleza - nivel AVANSAT, limba germana reprezinta un avantaj;
Cunoștințe medii de utilizare a programelor Microsoft Office (Word, PowerPoint);
Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare;
Experiența și cunoștinte in programe de editare grafica, foto și video ( InDesign, Illustrator, Photoshop, Adobe Premier ) la un nivel mediu/avansat;
Experiența in realizarea proiectelor de design pentru materiale tiparite (broșuri, flyere, cataloage);
Bune cunoștințe dе promovare in social media;
Aptitudini solide de comunicare in scris, caracterizata de o gramatica impecabila (Storytelling prin scris);
Creativ, autonom și autodidact, capabil sa lucreze independent, atitudine proactiva;
Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii, orientare spre client și spre rezolvarea problemelor;
Abilități de organizare, planificare si de lucru in echipa;
Domiciliul stabil in Brasov sau imprejurimi.
Descrierea jobului
Propunerea de strategii, politici si proceduri de lucru in domeniul Marketing, in conformitate cu politicile firmei;
Implementarea unui standard de expunere in showroom-urile Holver;
Crearea de continut pentru conturile de social media ale companiei, pentru articole de blog si newslettere;
Acordarea de suport in organizarea diverselor evenimente sau activitați de marketing ocazionale;
Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) care ruleaza in aplicatia social media si website-ul companiei pentru care se ofera suport; Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse; Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatori si comunitate;
Editarea materialelor video/foto;
Redactarea descrierilor pentru produsele existente in magazinele online;
Cercetarea continua a ultimelor trenduri in materie de continut;
Analizarea și raportarea lunara a rezultatelor;
Stabilirea layout-ului și respectarea elementelor de corporate identity pentru toate produsele din portofoliu;
Crearea de continut grafic pentru diverse materiale tiparite (brosuri, flyere, cataloage, invitații, company profile, prezentari diverse, filme de prezentare, etc.), pentru diverse materiale de promovare online (bannere, pop-up, newsletter, etc.) si pentru machete de presa, materialele grafice diverse pentru comunicare;
Realizarea/prelucrarea de fotografii pentru diverse evenimente ale companiei;
Participarea activa la activitati de brainstorming in vederea stabilirii unei strategii de marketing viabile;
Crearea si aplicarea de strategii de crestere a prezentei de brand, brand awareness si crestere a interactiunii pe paginile de social media impreuna cu echipa de marketing si Product management;
Crearea de continut relevant in conformitate cu viziunea Holver;
Crearea si editarea de descrieri pentru produse noi (titlu produs, descriere produs, imagini, traducere din engleza/germana in romana, adaptare descriere);
Responsabil pentru comunicarea interna;
Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelor;
Intocmirea de situatii si rapoarte conform solicitarilor.
_______________________________________________________________________________________________
Oferim angajatilor motivati posibilitatea unei cariere de succes, cu un pachet salarial pe masura performantelor, in cadrul unei companii multinationale cu rezultate excelente pe plan international.
Va rugam sa ne trimiteti candidatura dumneavoastra detaliata, pana in data de 04.07.2025.
HOLVER – Punct de lucru Brasov
str. Bucegi nr.16, Brasov, 500053 Brasov;
tel: +40 268 506 136; fax: +40 268 506 136; e-mail: resurse-umane@holver.ro
Descrierea companiei
Holver face parte din Grupul Frischeis, si prin cele 59 de filiale deschise in 18 tari este cel mai mare comerciant en-gros de lemn si produse din lemn din Europa Centrala si de Est. Frischeis Romania cuprinde 5 puncte de lucru in cele mai importante orase din tara: Brasov, Timisoara, Cluj, Bucuresti si Iasi.
Angajatii sunt cheia succesului pentru compania noastra. Toti angajatii nostri beneficiaza de sarcini de lucru provocatoare, oportunitati de dezvoltare personala si un salariu corect, proportional cu performantele. Apreciem competenta, spiritul de initiativa si dorinta de perfectionare. Coordonatorii au rol de model pentru colegi si intretin un mediu de lucru motivant, orientat catre rezultate si asumarea raspunderii. In relatiile de zi cu zi, incurajam cultura opiniilor deschise si a comunicarii permanente.