Publicat 09 Nov 2018 | Reactualizat 09 Dec 2018 | Expiră 10 Dec 2018

Specialist Marketing (Product/ Brand Manager)

1 post
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Echipa de Marketing si Comunicare a Up Romania se dezvolta. Ne dorim alaturi de noi un coleg/o colega pe pozitia de Specialist Marketing (Product/Brand Manager), care este pasionat/a de marketing, de dezvoltarea de produse si/sau servicii noi si ii place sa contribuie la performanta business-ului.

Pentru noi esti candidatul ideal daca:

  • Esti o persoana creativa, dinamica, entuziasta si orientata catre rezultate;
  • Esti o persoana pasionata de marketing si de domeniul serviciilor;
  • Ai cunostinte bune si foarte bune de product management, marketing strategic, marketing operational, analiza de piata, content marketing, campanii de marketing 360, marketing digital;
  • Iti plac provocarile si te adaptezi usor la proiecte noi;
  • Esti o persoana deschisa catre inovatie;
  • Ai viziune strategica, capacitate de analiza si sinteza si iti place sa gestionezi proiecte multiple;
  • Ai cunostinte foarte bune de limba romana (atat verbal, cat si scris);
  • Comunici in limba engleza cel putin la nivel mediu (vorbit, citit, scris); cunoasterea limbii franceze reprezinta un plus;
  • Iti place sa comunici si sa relationezi cu cei din jur si esti, in general, perceput/a ca o persoana sociabila, decshisa dar si capabila sa impartaseasca celorlalti din experienta proprie.
Pregatirea necesara postului: - studii superioare in unul din profilurile: economic, marketing
Experienta relevanta in domeniu: – minimum 5 ani pe un post similar;
Cunostinte:
- Cunostinte de: product management, strategie de marketing, mix de marketing, organizarea campaniilor de marketing, analiza de piata, comportamentul consumatorului atat in comunicarea de tip B2B cat si in comunicarea de tip B2C si B2B2C, cunoasterea pietei media, marketing digital, Social Media, tehnici de negociere, advertising si publicitate, grafica si design la nivel teoretic – conceptual;- Cunostinte de planificare si gestionare a bugetului de marketing;
- Concepere/redactare texte de impact; scriere corecta in limba romana;
- Cunostinte de concepere si redactare a rapoartelor de cercetare de piata;
- Cunostinte operare PC: MS Office (Word, PowerPoint, Excel);
- Cunostintele de editare grafica (Adobe Illustrator si/sau Corel, Photoshop, Flash) sunt un plus;
- Cunoasterea limbii engleze (minim nivel mediu: citit, scris, vorbit); cunoasterea limbii franceze reprezinta un plus.
Cerinte psihologice (cognitive, afective, comportamentale):
- Inteligenta generala peste nivelul mediu;
- Capacitate de analiza, sinteza si decizie;
- Inteligenta emotionala superioara (capacitate de relationare foarte buna, echilibru emotional);
- Creativitate;
- Initiativa, proactivitate;
- Deprinderi de cercetare si investigare;
- Abilitati foarte bune de planificare si organizare;
- Atentie concentrata si distributiva;
- Usurinta, claritate, coerența in exprimarea ideilor atat in scris cat si oral;
- Asumarea responsabilității;
- Adaptarea si sustinerea de sarcini si proiecte multiple;
- Asumarea responsabilitatii;
- Confidentialitate;
- Deprinderea de a lucra in echipa;

Descrierea jobului

Printre responsabilitatile acestui job sunt urmatoarele:

  • Analiza si evaluarea permanenta a produselor si serviciilor alocate si identificarea performantei acestora in piata;
  • Propunerea de solutii, strategii si actiuni de optimizare a performantei produselor alocate, inclusiv privind crearea de servicii noi conexe;
  • Dezvoltarea si implementarea de campanii integrate de promovare / comunicare pentru produsele alocate, la nivel national si/sau local;
  • Elaborarea brief-urilor pentru campaniile de marketing si mentinerea relatiei cu agentiile de creatie, media, productie;
  • Colaborarea cu departamentele interne pentru dezvoltarea si implementarea actiunilor de promovare a produselor si serviciilor alocate, in concordanta cu strategia si obiectivele de business;
  • Evaluarea campaniilor si actiunilor de marketing din punct de vedere al rezultatului in business;
  • Propunerea si implementarea planului de marketing pentru produsele/proiectele alocate;
  • Urmarirea incadrarii in bugetul de marketing alocat pentru toate proiectele pentru care este responsabil(a);
  • Elaborarea cerintelor pentru studiile de piata, colaborarea cu agentiile de cercetare de piata si valorificarea lor in actiunile de marketing si comunicare
  • Generarea de idei de mesaje si vizualuri pentru materiale publicitare, dezvoltarea de continut, editarea de mesaje si imagini si concretizarea lor in executii creative finale, in colaborare cu agentia de creatie;
  • Realizarea documentatiei pentru produsele/proiectele alocate si informarea si formarea departamentelor comerciale cu privire la continutul acesteia;
  • Analiza comunicarii competitorilor si a trendurior industriei, la nivel local si international;
  • Evaluarea oportunitatilor de promovare a produselor si serviciilor companiei in cadrul unor conferinte si evenimente si oferirea de suport Responsabilului PR;
  • Oferirea de recomandari pentru imbunatatiri, noi abordari si perspective legate de: canale de comunicare, mesaje, mixul de media, grupurile tinta, prioritizarea mesajelor, vizibilitate;
  • Gestiunea bugetelor alocate, optimizarea costurior si urmarirea constanta a performantei campaniilor.

Descrierea companiei

Up Romania isi propune sa ofere clientilor si partenerilor sai servicii integrate care sa le simplifice interactiunile, procesele, deciziile, adoptand o atitudine de intelegere profund umana a nevoilor acestora si sustinand bunele practici de responsabilitate sociala.

Tichetele si cardurile de masa, tichetele cadou, tichetele sociale si cele sociale de gradinita, voucherele si cardurile de vacanta, tichetele de cresa, platforma STIM Online, platforma Up Achizitii sunt doar cateva din varietatea solutiilor cu care venim in sprijinul performantei, al calitatii si al motivarii, al grijei si implicarii pentru a face sa fie mai bine in fiecare zi.

Misiunea noastra e sa aducem valoare prin empatie, printr-o intelegere a nevoilor si o atitudine deschisa fata de parteneri si utilizatori.

Valorile noastre ne ghideaza in toate actiunile. Promovam responsabilitatea, solidaritatea, inovatia, echitatea, antreprenoriatul. Ne dorim alaturi de noi persoane care sa simta si sa actioneze conform acestor valori.

Oferim un mediu organizational care incurajeaza dezvoltarea profesionala si personala, initiativa si care apreciaza implicarea, colaborarea si proactivitatea. In tot ce facem urmarim sa aducem valoare prin simplificare.

Oferim un pachet de beneficii motivant.

Expirat
Specialist Marketing (Product/ Brand Manager)  -  UP ROMANIA