Candidatul Ideal
Compania pentru care vei lucra este la un nivel ridicat de succes al business-ului, cu o retea nationala de vanzari si service, oferind solutii integrate pentru procesele de productie. In sustinerea activitatii online, cauta un specialist entuziast in marketing-ul online care sa ii ajute in dezvoltarea si promovarea activitatii. Practic, vei fi o parte integrata a dezvoltarii si executiei planurilor de marketing pentru a atinge obiective de la constientizarea marcii pana la promovarea produselor
Criterii selectie
Experiență de min 3 ani într-o pozitie similara
Experienta de lucru cu platforme de ecommerce
Familiarizat cu instrumentele de proiectare a interfetei de utilizator
Intelegere temeinica a elementelor de marketing digital (inclusiv marketing prin e-mail, optimizarea conversiilor, managementul continutului, etc) si a metodelor de cercetare de piață
Cunostinte de baza HTML/CSS si SEO
Persoana responsabila, cu initiative, sociabila, orientate catre obtinerea de rezultate
Autonomie in organizarea activitatii proprii
Limba engleză - nivel avansat, atât scris, cât și vorbit
Descrierea jobului
- Administreaza site-ul de comert electronic: gestioneaza categoriile si subcategoriile, descrierile si atributele produselor, editeaza fotografiile produselor, gestioneaza stocurile, termenele de livrare si preturile de vanzare
- Creeaza bannere si gestioneaza promotiile
- Revizuieste/dezvolta sau actualizeaza continutul/textul/grafica, utilizand instrumente adecvate
- Creste vizibilitatea companiei in mediul online/ imbunatateste notoritatea brand-ului
- Optimizeaza cautarea dupa cuvinte cheie, creeaza campanii PPC;
- Utilizeaza instrumente de analiza a interactiunilor utilizatorilor (Google Analytics, etc)
- Campanii e-mail marketing
- Efectuarea de verificari regulate de asigurare a calitatii continutului si functionalitatii site-ului
- Este responsabil pentru realizarea obiectivelor de performanță
Se oferă
- program de lucru full-time
- contract perioadă nedeterminată, cu perioadă de probă legală
- extra zile de concediu funcție de vechimea în muncă
- abonament medical
- prime pentru salariați și copii acestora
- pachet salarial fix la care se adaugă bonusuri de performanță individuală, conform fisei de bonusare asumata
- participarea la training-uri de specialitate în vederea perfecționării continue (se stabilesc functie de nevoile candidatului, profilului si bugetul companiei)
Descrierea companiei
Human Total Solutions este o companie de consultanta in resurse umane specializata in optimizarea performantelor capitalului uman.
In toate proiectele pe care le gestionam, vizam cresterea performantelor clientilor nostri. Suntem motivati de rezultate concrete si de a furniza valoare companiilor care apeleaza la solutiile noastre.
Human Total Solutions furnizeaza solutii complete de personal, acoperind toate ariile de interes din sfera resurselor umane:
§ Recrutare si Selectie
§ Executive Search
§ Proiectare si implementare sisteme de management al performantelor
§ Audit si implementare proceduri HR
§ Diagnoza organizationala
§ Consultanta legislatia muncii
§ Consultanta bune practici in domeniul managementului resurselor umane
§ Servicii lunare de salarizare si administrare persona