Specialist Marketing Online

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Experienta de minim 2 ani in marketing online;
  • Studii superioare finalizate in marketing, publicitate, comunicare sau domenii conexe;
  • Cunostinte avansate Marketing Online: Social Media, Google AdWords, Google Analytics, Facebook Ads, E-mail marketing (cursurile absolvite in domeniu reprezinta un avantaj);
  • Capacitate de analiza si masurare a rezultatelor campaniilor desfasurate;
  • Excelente abilitati de exprimare, atat verbal cat si in scris si de a compune texte de sinteza sau de analiza, creative si usor de inteles;
  • Capacitate de organizare si respectare a termenelor limita;
  • Cunostinte de operare Microsoft Office;
  • Limba engleza nivel avansat.

Descrierea jobului

  • Gestionarea si dezvoltarea conturilor de Social Media ale companiei: Facebook, Instagram, Google My Business, LinkedIn;
  • Efectuarea postarilor zilnice: propunerea subiectelor, crearea textelor aferente, a conceptului vizual, monitorizarea constanta a rezultatelor;
  • Crearea si postarea raspunsurilor la intrebarile adresate de clienti prin intermediul conturilor de Social Media;
  • Crearea materialelor si organizarea activitatilor necesare pentru desfasurarea acestora;
  • Monitorizarea si analiza constanta a pietei si a surselor de informare relevante precum si identificarea oportunitatilor de dezvoltare, promovare, trenduri in domeniile de activitate si dezvoltarea proiectelor companiei;
  • Monitorizarea constanta a campaniilor pentru atingerea obiectivelor;
  • Participarea la crearea planului si strategiei de marketing online prin propuneri pentru imbunatatirea prezentei online, traficului si vanzarilor online;
  • Propunerea, optimizarea si valorificarea bugetului alocat canalelor de promovare pe care le gestioneaza;
  • Scrierea textelor SEF (search, engine, friendly) pentru: social media, newslettere, bannere, update-uri materiale de promovare, scrierea articolelor de prezentare a produselor si a serviciilor;
  • Cercetarea pietei pentru a gasi raspunsuri despre cerintele, obiceiurile si tendintele consumatorilor;
  • Supravegherea si analizarea preferintelor clientilor;
  • Colectarea informatiilor si feedback-ului din partea clientilor.

Descrierea companiei

Dertour aduce in Romania promisiunea unei oferte variate de produse turistice, a sigurantei si, nu in ultimul rand, a calitatii germane.

Parte a grupului german REWE, Dertour a preluat in septembrie 2019 activitatile de turism ale Grupului Eurolines.

Grupul REWE functioneaza din 1927 si este astazi al patrulea angajator din Germania. Are o cifra de afaceri de 61 miliarde de euro, 360.000 angajati si 10.000 puncte de vanzare.

Grupul DER Touristik a fost fondat in 1917 si reprezinta divizia de turism a Grupului REWE. Are o cifra de afaceri de 6 miliarde de euro, 10.500 angajati si 2.800 agentii. Este prezent in 16 tari din Europa, incluzand Romania, si are peste 10 milioane de clienti anual.

Inainte de a aplica la aceasta pozitie, va invitam sa accesati urmatorul link: https://www.dertour.ro/prelucrare-date-caracter-personal pentru a va informa despre modul in care DER Touristik prelucreaza datele dvs. personale. * Vor fi contactati doar candidatii selectati.
Publicat 29 apr. 2022 Reactualizat 27 mai 2022 Expiră 29 mai 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.