Specialist-Manager Resurse-Umane

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Absolvent curs acreditat inspector resurse umane; cunostinte de contabilitate reprezintă un avantaj;
  • Experiență - minim 5 ani experiență anterioară în HR operațional (în mod special administrare documente de personal și payroll);
  • Persoană pro-activă, cu inițiativă, dinamică, orientată pe rezultat, cu abilități organizatorice;
  • Cunostințe temeinice de operare PC (Word, Excel, baze de date) și în utilizarea internetului.
  • Experiență de raportare a salarizării foarte bună, utilizată cu termene limită strânse;
  • Experiență cu aplicațiile de resurse umane / salarizare/ REVISAL.

Competențe și calificări necesare:
  • Cunoaștere solidă a legislației muncii;
  • Specialist certificat de resurse umane;
  • Abilități excelente de comunicare și organizare, nivel ridicat de implicare și responsabilitate, abilități specifice (lucrul cu cifre), atenție la detalii;
  • Atitudine proactivă, lucru în echipă;
  • Constituie un avantaj experienta de lucru in firme de contabilitate.

Descrierea jobului

  • Pregătește și gestionează dosare de personal, contracte de muncă, documente suplimentare și documente specifice departamentului de resurse umane;
  • Pregătește corect, complet și la timp deciziile de încetare a raportului de muncă;
  • Responsabil pentru evidența suspendării temporare a contractelor individuale de muncă;
  • Este informat permanent cu privire la modificările survenite în legislația muncii, le comunică și le analizează împreună cu membrii echipei în care activează și asigură aplicarea acestora în conformitate cu prevederile legale.
  • Pregătește diverse documente și rapoarte specifice departamentului de resurse umane;
  • Efectuează calculul salarial și întocmește documentațiile lunare aferente inclusiv Declaratia 112;
  • Este responsabil de întocmirea și actualizarea procedurilor, regulamentelor și politicilor de personal;
  • Administreaza baza de date de evidenta a personalului in format electronic si format hard copy (dosare de personal).
  • Elaboreaza, actualizeaza sau modifica fise de post in conformitatea cu legislatia in vigoare si cerintele interne.
  • Mentine relatia cu partenerii firmei.
  • Asigura support pentru management, oferind informatii si recomandari privind problemele de personal, periodic si la cerere.
  • Actioneaza ca punct de contact pentru colegii din office, in aspectele ce tin de domeniul resurselor umane.

Beneficii:
  • Pachet salarial atractiv in functie de cunostiinte si implicare;
  • Program flexibil;
  • Bonusuri in functie de realizari;
  • Prime de sarbatori;
  • Mediu de lucru placut;
  • Suportul constant pe care il acorda conducerea companiei.

Descrierea companiei

Firma de contabilitate si audit, infiintata in 2005, cu sediul in Bulevardul Burebista nr. 4, sector 3, Bucuresti, formata dintr-o echipa cu solide cunostinte in domeniul financiar contabil fiind membri CECCAR, CAFR, CCF, asigurand clientilor nostri o gama completa de servicii: contabilitate, consultanta, HR si salarizare, audit financiar.

Asteptam CV-urile dvs. la adresa de e-mail: office@admc-auditcontabil.ro
Publicat 19 mai 2022 Reactualizat 16 iun. 2022 Expiră 18 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.