Publicat 07 Apr 2011 | Expiră 09 Mai 2011

Specialist Managementul Calitatii

1 post | 0 aplicanți
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

- studii superioare tehnice
- experienta in gestionarea reclamatiilor
- exoerienta in managementul calitatii
- experienta in metalurgie consituie un avantaj;
- foarte bune abilitati de comunicare

Descrierea jobului

- Analizarea si solutionarea, in termenul stabilit de lege, a situatiilor sesizate de clientii companiei.
- Identificarea fluxurilor pentru solutionarea reclamatiilor din companie si creearea procedurilor de lucru
- Stransa colaborare cu restul departamentelor atat din Bucuresti cat si din tara in vederea rezolvarii situatiilor aparute
- Realizeaza intalnirii cu clientii in vederea informarii reclamatiilor aparute
- Raportea activitati catre manageri implicati
- Comunicarea rezolutiei clientilor telefonic sau in forma scrisa conform standardelor stabilite la nivel organizational.
- Conceperea raspunsurilor scrise la reclamatiile clientilor.
- Tinerea unei evidente stricte a reclamatiilor si a rezolvarii acestora.
- Indosarierea documentelor rezolvate.

Descrierea companiei

SC Mechel Service Romania SRL este o companie multinationala care prelucreaza si comercializeaza produse metalurgice pentru constructii.

Expirat
Specialist Managementul Calitatii  -  Mechel Service Romania