Publicat 26 Nov 2019 | Reactualizat 24 Dec 2019 | Expiră 27 Dec 2019

Specialist Instruire Dezvoltare_Retail_ID 983304

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

CERINTELE POSTULUI
Studii:

  • Studii superioare
  • Certificare Formator ANC;
  • Alte cursuri sau specializari reprezinta un avantaj.
Experienta in munca:
  • Cel putin 2 ani de experienta in activitati de training si coaching de vanzari intr-o organizatie multinationala;
  • Experienta anterioara in industria telecom, vanzari retail, vanzari D2D, call center reprezinta un avantaj.
CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI:
  • Cunoștințe detaliate ale procesului de vanzare, a tehnologiilor de internet si televiziune (a industriei de cablu si televiziune);
  • Flexibilitate pentru a raspunde pozitiv la schimbari frecvente in program;
  • Capaciatea de a planifica si organiza activitatile si de a stabili prioritatile;
  • Capacitatea de a respecta termenele limita si de a lucra sub presiune;
  • Foarte bune abilitati interpersonale si de comunicare dovedind capacitatea de a construi relatii de lucru stranse cu manageri, agenti de vanzari si colegi;
  • Abilitatea de a evalua in mod eficient oferind feed back constructiv si abilitatea de a face coaching pentru dezvoltarea performantei;
  • Orientare catre rezolvarea problemelor;
  • Initiativa si orientare catre client;
  • Creativitate si originalitate;
  • Proactivitate, spirit de echipa si atitudine pozitiva;
  • Capabil de a crea si a disemina incredere si integritate;
  • Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit) – nivel avansat;
  • Cunostintele de limba maghiara/germana reprezinta un avantaj;
  • Cunostinte de Project Management – nivel mediu;
  • Cunostinte de operare PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint,), Outlook – nivel avansat,
  • Permis conducere valid – categoria B, mai mult de 1 an vechime, fara incidente;
BENEFICIILE NOASTRE:
  • Servicii medicale pentru tine si familia ta
  • Tot ce poti citi cu Bookster!
  • Plan individual de beneficii, flexibil in functie de nevoi
  • Oferte speciale pentru vacante, servicii bancare, traininguri, etc.
  • Plan de dezvoltare personala si profesionala

Descrierea jobului

Specialist Instruire Dezvoltare_Training Vanzari Retail

SCOP PRINCIPAL:
Organizarea, livrarea si urmarirea implementarii programelor de pregatire eficiente (pe teren, online sau in clasa) pentru agentii de vanzari din cadrul retelelor de magazine proprii si ale partenerilor cu scopul de a optimiza performanta si de a dezvolta competentele necesare pentru atingerea obiectivelelor calitative si cantitative stabilite.

ATRIBUTII / RESPONSABILITATI PRINCIPALE:

  • Utilizeaza toate formele de instruire: in clasa, online, in teren flosind observarea, monitorizarea, tehnicile de coaching si demonstratie ca metode directe de formare;
  • Devine expert in cunoasterea tuturor aspectelor legate de produsele si serviciile comercializate si aplicatiile folosite, inclusiv tehnologii, oferte, tehnici de vanzare, sisteme informatice de tip intranet, proceduri si procese de activare, procese de escaladare, cele mai bune practici, , demonstrand cunostintele prin abilitatea de a le transfera cu succes;
  • Furnizeaza informatii relevante trainerilor, inclusiv instructiuni pentru livrare, cu scopul de a facilita livrarea optima a cursurilor;
  • Demonstreaza servicii exceptionale de tip customer service si se asigura ca participantii la cursuri furnizeaza catre clienti servicii de aceeasi calitate ;
  • Asista departamentul in toate activitatile de programare a sesiunilor de curs in clasa si notifica participantii asupra detaliilor necesare, inregistrand toate detaliile in baza de date;
  • Participa la implementarea abordarilor de tip script-de-vanzare in conformitate cu cerintele stabilite;
  • Participa la dezvoltarea si actualizarea Suportului de curs, a Manualului Directorului de magazinului / Agentului;
  • Imprima suportul de curs si fisele de training necesare fiecarui participant, fiind responsabil de crearea si formatarea acestora pentru proiectele in care este coordonator;
  • Pregateste sala de curs cu materialele necesare desfasurarii optime a activitatii de training;
  • Informeaza persoana responsabila despre necesarul de rechizite folosit in activitatile de training;
  • Dezvolta teste, le aplica si le monitorizeaza in vederea stabilirii gradului de asimilare si intelegere a informatiilor transmise (informari procese, actualizare proceduri / oferte, etc.);
  • Initiaza actiuni de urmarire a implementarii corecte (follow-up) a programelor de tip Tehnici de Vanzare, Instrumente Boost, Telekom Banking, vizite de sustenabilitate, fara a se limita la acestea in colaborare cu Supervisorii, astfel incat informatia livrata in cadrul sesiunilor de curs in clasa sa fie aplicata corect in activitatea de magazin si/sau teren;
  • Revizuieste constant evolutia agentilor de vanzari instruiti sau cei din regiunea/aria alocata pentru a cunoaste tendintele de crestere sau scadere si a face eventuale recomandari, atat pentru imbunatatirea activitatilor de training, cat si pentru eficientizarea procesului de vanzare;
  • Ofera suport direct (orice tema, cunostinte, promotii, proceduri) agentilor de vanzari si supervisorilor din aria/regiunea alocata;
  • Elaboreaza si trimite rapoartele de evaluare a tuturor participantilor indiferent de tipul activitatii de training (curs in clasa, online sau in magazin/in class, eLearning, pe teren);
  • Comunica cu reprezentantii externi ai produselor comercializate in vederea sustinerii de programe de formare, a obtinerii de materiale de training dedicate si in vederea colaborarii directe in sesiunile de curs;
  • Participa la sedintele lunare de vanzari cu scopul de a sustine bunele practici, de a face recomandari si de a prelua feedback necesar activitatii de invatare.
  • Participa la intalniri de tip schimb de experienta cu supervizorii de arie cu scopul de a imbunatati activitatea de training si pe cea de vanzare si de a asigura o comunicare unitara catre angajatii din magazin;
  • Efectueaza deplasari in afara orasului de resedinta conform nevoilor de training identificate pentru minim 50-75% din timpul efectiv de lucru;

Descrierea companiei

Telekom Romania este un brand dinamic, care ofera servicii de telecomunicatii fixe si mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vasta de clienti, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent in 51 de tari de pe 5 continente.
Solutiile noastre deschid o lume infinita de oportunitati de a impartasi cele mai frumoase si emotionante experiente cu familia, prietenii, colegii si cu cei din jurul nostru. Misiunea noastra este sa imbogatim vietile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe si mobile, tehnologii de ultima generatie 4G, fibra optica, precum si Internet TV, care aduce utilizatorilor o noua experienta de divertisment, cu acces la continut exclusiv si de calitate, pe toate ecranele, si functionalitati interactive avansate. In ceea ce priveste clientii business, Telekom Romania este partenerul de incredere al companiilor, pentru care oferim solutii complete de comunicatii si IT&C care sa sprijine companiile sa devina mai competitive si mai agile.
Solutiile noastre conecteaza oameni, masini si continut, pentru un viitor mai bun, mai sigur si mai simplu.

Expirat
Specialist Instruire Dezvoltare_Retail_ID 983304  -  Telekom Romania

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close