Publicat 21 Feb 2017 | Reactualizat 21 Mar 2017 | Expiră 25 Mar 2017

Specialist Instruire / Dezvoltare - Timisoara, Craiova, Galati, Bucuresti, Constanta

1 post
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Cerintele postului



Studii:

Studii superioare in domeniul Telecomunicatii, Comunicare, Psihologie;


Certificare Formator ANC;


Alte cursuri sau specializari in domeniul vanzarilor reprezinta un avantaj.




Experienta în muncă:



Cel putin 2 ani experienta in activitati de training si coaching de vanzari, intr-o organizatie multinationala;


Experienta anterioara in industriile telecom, vanzari directe, vanzari d2d reprezinta un avantaj.




Cunostinte, Aptitudini & Abilităti:



Cunostinte de limba engleza (scris si vorbit) – nivel avansat


Cunostinte de operare PC: MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Outlook – nivel avansat


Permis conducere valid – categoria B, mai mult de 1 an vechime, fara incidente


Cunostinte de training (analiza, proiectare, dezvoltare, implementare si evaluare) si teorii de invatare pentru adulti


Cunostinte detaliate ale procesului de vanzare, a tehnologiilor de internet, telefonie si televiziune (a industriei de cablu si televiziune)


Flexibilitate pentru a raspunde pozitiv la schimbari frecvente in program


Capacitatea de a conduce si gestiona proiecte multiple


Capacitatea de a respecta termene limita si de a lucra sub presiune


Foarte bune abilitati interpersonale si de comunicare, dovedind capacitatea de a construi relatii de lucru stranse cu manageri, agenti de vanzari si colegi


Abilitatea de a evalua in mod eficient oferind feed back constructiv si abilitatea de a face coaching pentru dezvoltarea performantei


Orientare catre rezultate si rezolvarea problemelor


Initiativa si capacitate de a dezvolta solutii


Creativitate si originalitate


Proactivitate si atitudine pozitiva


Capacitatea de a crea si disemina incredere si integritate

Descrierea jobului

SCOP: Organizarea si livrarea programelor de pregatire pentru agentii de vanzari din cadrul retelei D2D si parteneri, cu scopul de a optimiza performanta si de a dezvolta competentele necesare pentru atingerea obiectivelelor de vanzari prin gestionarea completa a proceselor de invatare.



RESPONSABILITĂTI PRINCIPALE:

Coordoneaza, adapteaza, livreaza si administreaza programe de instruire conform nevoilor de training identificate pentru toata forta de vanzare D2D si parteneri;


Sustine activitati in teren, livreaza cursuri online si in clasa (eLearning, on the job training, F2F);


Utilizeaza toate formele de instruire pentru activitatile de teren (observare/monitorizare, coaching si demonstratie) ca metode directe de formare a agentilor de vanzari;


Devine expert in cunoasterea tuturor aspectelor legate de produsele si serviciile comercializate, inclusiv tehnologii, oferte, tehnici de vanzare, sisteme informatice, instrumente online, proceduri si procese de activare, procese de escaladare, cele mai bune practici, fara a se limita la acestea, demonstrand cunostintele prin abilitatea de a le transfera cu succes catre agentii de vanzari;


Demonstreaza servicii exceptionale de tip customer service si se asigura ca agentii de vanzari furnizeaza catre clienti servicii de aceeasi calitate ;


Asista departamentul in toate activitatile de programare a sesiunilor de curs in clasa si notifica participantii asupra detaliilor necesare, inregistrand toate detaliile in baza de date;


Revizuieste constant evolutia agentilor de vanzari instruiti sau cei din judetele alocate pentru a cunoaste tendintele de crestere sau scadere si a face eventuale recomandari, atat pentru imbunatatirea activitatilor de training, cat si pentru eficientizarea procesului de vanzare;


Efectueaza deplasari in afara orasului de resedinta conform nevoilor de training identificate pentru minim 50-75% din timpul efectiv de lucru.


Postul este pe o perioada determinate.

Descrierea companiei

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste  143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

Expirat
Specialist Instruire / Dezvoltare - Timisoara, Craiova, Galati, Bucuresti, Constanta  -  Telekom Romania Communications S.A.