
Specialist in domeniul calitatii
GMB ROMANIA AUTO INDUSTRY S.R.L
- 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Studii
Departamente
Salariu
Nespecificat
Limbă străină
Industrii
Nespecificat
Permis conducere
Nespecificat
Candidatul Ideal
- Urmareste imbunatatirea continua a sistemelor de management si pune in practica toate initiativele legate de acestea.
- Imbunatateste calitatea produsului si se asigura ca acesta raspunde la exigentele calitatii clientului.
- Organizeaza şi urmăreste activitatea departamentului de calitate şi a persoanelor avute în subordine, raportareaza rezultatele către directorul general.
Cerinte / Experienta Profesionala
- Studii Superioare ( Studiile in domeniul Tehnic reprezinta avantaj )
- Experienta de pana la 3 ani
- Utilizator avansat de limba engleza
- Calificări (educație, formare profesională, certificare, licențe, experiență)
Descrierea jobului
- Definește, implementează, certifică şi îmbunătățește sistemele de management pentru creșterea continuă a satisfacției clienților;
- Asigura suportul în definirea politicii de calitate şi a obiectivelor organizației;
- Asigura suportul pentru Managementul de vârf în îmbunătățirea sistemelor de management;
- Asigura suportul pentru Managerul de Resurse Umane în definirea autorităților şi responsabilităților;
- Asigura suport pentru comunicarea internă;
-Asigura comunicarea cu clientul;
-Orientat spre client;
- Pilotează programul de audit şi analiză cu managementul;
- Coordonează activitatea de validare produs-proces, aplicare tehnicilor statistice, FMEA, APQP şi Plan de Control;
- Reprezintă managementul de vârf, conform clauzei 5.5.2. din ISO 9001 / şi ISO TS 16949 acționând conform prescripțiilor deciziei interne;
- reprezintă interesele clientului în cadrul organizației, conform clauzei 5.5.2.1. din ISO TS 16949 acționând conform prescripțiilor deciziei interne;
- Se asigura de realizarea obiectivelor de calitate;
- Pilotează procesele care îi sunt atribuite, conform deciziei interne, având rolul de proprietar de proces;
Oferim:
- Loc de munca stabil.
- Salariu motivant, corespunzator pregatirii si experientei, cu posibilitati de crestere.
- Posibilitati de avansare in cariera si de acumulare de experienta profesionala solida si variata.
- Asigura suportul în definirea politicii de calitate şi a obiectivelor organizației;
- Asigura suportul pentru Managementul de vârf în îmbunătățirea sistemelor de management;
- Asigura suportul pentru Managerul de Resurse Umane în definirea autorităților şi responsabilităților;
- Asigura suport pentru comunicarea internă;
-Asigura comunicarea cu clientul;
-Orientat spre client;
- Pilotează programul de audit şi analiză cu managementul;
- Coordonează activitatea de validare produs-proces, aplicare tehnicilor statistice, FMEA, APQP şi Plan de Control;
- Reprezintă managementul de vârf, conform clauzei 5.5.2. din ISO 9001 / şi ISO TS 16949 acționând conform prescripțiilor deciziei interne;
- reprezintă interesele clientului în cadrul organizației, conform clauzei 5.5.2.1. din ISO TS 16949 acționând conform prescripțiilor deciziei interne;
- Se asigura de realizarea obiectivelor de calitate;
- Pilotează procesele care îi sunt atribuite, conform deciziei interne, având rolul de proprietar de proces;
Oferim:
- Loc de munca stabil.
- Salariu motivant, corespunzator pregatirii si experientei, cu posibilitati de crestere.
- Posibilitati de avansare in cariera si de acumulare de experienta profesionala solida si variata.
Descrierea companiei
http://www.gmb.co.kr/en/about/vision.asp
Publicat
9 mai 2022
Expiră
8 iun. 2022
Joburi similare