SPECIALIST IN ACHIZITII

SC RELOC SA - 3 poziții
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Experienta de minim 2 ani ca specialist in achizitii sau pe un post similar in domeniu
  • Experienta de lucru cu furnizori internationali
  • Cunostinte in domeniul tehnic constituie avantaj
  • Excelente abilitati de comunicare si negociere
  • Cunostinte limba engleza la nivel intermediar (utilizata in comunicare si negociere cu furnizori/ parteneri externi)
  • Cunostinte avansate operare MS Office (Word, Excel, PPT) si navigare internet
  • Persoana organizata, capabila sa prioritizeze sarcinile si sa respecte termenele limita
  • Atitudine perseverenta si abordare proactiva a sarcinilor si situatiilor intampinate

Descrierea jobului

  • Asigura achizitia de produse si de echipamente necesare pentru activitatea desfasurata de companie, in conformitate cu planul de aprovizionare aprobat
  • Identifica furnizori potentiali pentru fiecare solicitare aprobata si intocmeste raportul de evaluare a performantelor furnizorilor, pentru a asigura cel mai bun raport calitate-pret
  • Urmareste permanent stocurile si livrarile in functie de prognozarea, planificarea si programarea stabilita in lantul de aprovizionare, cu focus pe imbunatatirea termenilor comerciali (termen de plata si de livrare, volum, discount, pret)
  • Intocmeste si deruleaza comanda de aprovizionare
  • Mentine si actualizeaza lista furnizorilor
  • Colaboreaza cu departamentele din cadrul companiei, participand la definirea specificatiilor pentru materialele/serviciile ce fac obiectul contractelor de achizitii incheiate cu furnizorii
  • Solicita oferte de la furnizori si negociaza termenii de achizitie
  • Plaseaza comenzi si mentine legatura cu furnizorii
  • Urmareste permanent comenzile, plata pentru facturile proforme emise de furnizori, graficele de livrare al produselor comandate, in concordanta cu graficele de lucru lunare ale companiei
  • Monitorizeaza calitatea produselor si echipamentelor achizitionate, pentru a asigura concordanta cu termenii contractuali si rezolva eventualele probleme aparute
  • Actualizeaza documentatia/ programul specializat pentru achizitii
  • Solicita oferte de la furnizori si negociaza termenii de achizitie

Descrierea companiei

RELOC, de mai bine de 50 de ani, este specializat in proiectarea, constructia, repararea si modernizarea vehiculelor feroviare si a materialului rulant, precum si in productia de piese de schimb pentru industria feroviara.

RELOC reprezinta mai mult decat un brand european, reprezinta locuri de munca inalt calificate, productie, design, constructie si reconstructie, cercetare, crearea si dezvoltarea unor concepte feroviare inovative care sa tina pasul cu evolutiile tehnologice.
Oferim sansa unor adevarate cariere, nu doar a unor locuri de munca intr-un mediu de lucru performant, avand ocazia de a lucra cu cei mai buni specialisti si oportunitatea de a promova in cadrul organizatiei.
Publicat 6 mai 2022 Expiră 5 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.