Publicat 04 Feb 2019 | Reactualizat 06 Mar 2019 | Expiră 07 Mar 2019

Specialist Gestiune Contracte

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Experienta profesionala

  • Min 1 an de activitate in domeniul bancar
  • Cunoasterea produsului Factoring / experienta in derularea acestui produs
Cunostinte
  • Studii economice superioare finalizate
  • Cunoasterea aplicata a analizei financiare a intreprinderii, precum si evaluarea riscului de contrapartida;
  • Cunoasterea cadrului normativ intern;
  • Cunoasterea limbii engleze/ franceze la nivel avansat;
  • Bune cunostinte informatice: MS Office (Word, Excel)
  • Cunostinte de legislatie in domeniul de activitate.
Calitati personale
  • Dinamism, pro-activitate;
  • Abilitati de analiza si sinteza;
  • Bune calitati de comunicare,ascultare active, dialog de buna calitate cu clientii ;
  • Capacitate de a intelege contextul si nevoile de business;
  • Capacitate de adaptare rapida la situatii noi, flexibilitate si deschidere catre nou.

Descrierea jobului

Responsabilitati principale

  • Asigura comunicarea si dezvolta relatiile cu partenerii comerciali din portofoliu;
  • Asigura demararea si derularea contractului de factoring in conditii optime, respecta si urmareste aplicarea intocmai a clauzelor contractuale, monitorizeaza tranzactiile inregistrate in conturile de factoring;
  • Verifica indeplinirea conditiilor de finantare si efectueaza platile catre clienti;
  • Efectueaza operatiunile specifice in termenele stabilite;
  • Inregistreaza informatiile/tranzactiile specifice in baza de date/sistemul informatic dedicat;
  • Urmareste corectitudinea operatiunilor si semnaleaza erorile constatate;
  • Analizeaza periodic modul de derulare a contractelor de factoring si face propuneri de ajustare a conditiilor de derulare;
  • Realizeaza si transmite raportarile si documente informative solicitate/necesare.

Descrierea companiei

BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am construit brandul sunt:

Jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem; Inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor; Adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate; Profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

Pe scurt:

4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa. 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

Ai un loc in echipa noastra daca:

Demonstrezi spirit antreprenorial, iti plac provocarile si esti un jucator de echipa; Iti doresti să iti dezvolti continuu competentele si abilitatile, iti place sa inveti din experientele avute, cautand progresul; Iti sustii colegii in propria dezvoltare, fiind disponibil si aratând respect fata de ei.

Expirat
Specialist Gestiune Contracte  -  BRD-Groupe Societe Generale